Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NoNameDesigndk
hehe jeg har overvejet det samme, altså at "hamstre" mig et Kuro 50" før de forsvandt fra produktionen, men jeg er heller ikke mangemillionær og ved ikke lige hvor meget min bank har lyst til at hjælpe en fattig studerende, der lige har købt bil ;)

anyway, er det ikk først i 2010 de lukker produktionen, så man kan vel få fat i en helt frem til der omkring ..?
Af Illgor
Det lyder åbenbart til at fyndboersen er stoppe med at sælge til den ekstra favorable pris (jævnfør tråden omkring det), men mon ikke der stadig kan skaffes kuro hjem nogle måneder endnu:P
Du kan jo i hvert fald prøve at vente til der er kommet nogle anmeldelser af panasonics nye modeller og se hvad de kan præstere...
Af dk_akj
nightrhyme skrev:
yakken skrev:
dk_akj skrev:Jamen hvis hr og fru DK er glade for deres lowend LCD så er der så nogen grund til at koge mere pis på det ?? Hvis de er glade for deres TV og vi er glade for vores superduperhighend plasma så ser jeg ikke nogen grund til at være sur :-)
/Anders
Du har vel forstået, at grunden til at Pioneer stopper med at lave deres "high-end plasmaskærme" netop er fordi Hr. og Fru Danmark stiller sig til tåls med et middelmådigt billede på et TV til 3000 kr. fra Bilka?

Kvalitet koster og den brede befolkning er desværre blevet forvænt med, at priserne på fladskærme skal være så lave, at det nærmest er umuligt at hive en avance ind uden at slække på kvaliteten.

Jeg synes bestemt også det er trist, at dette tvinger føreren på TV-markedet til at dreje nøglen om.
Præcis Yakken. Så sørgeligt at flertallet uden videre stiller sig til tåls med middelmådig kvalitet. Så et nyt samsung 37" lcd hos et familie medlem. Havde vist kostet 7k i Bilky. Det kunne måske bruges som fugleskræmsel hvis det viste et dødningehoved men ellers så jeg ingen anvendelses mulighder i det... en smule overdrevet. Men alligevel.

Så belsatende at flertallet skal ødelægge det for os andre.
dk_akj skrev:
lennon skrev: Ja, det er så lige det ? Jeg frygter lidt,at producenterne denne gang pimært har brugt krudtet på design, tynd tyndere,indbygget tivoli osv osv.
Hvorfor skulle de fokusere på andet ? Det er jo det 9 ud af 10 vil have.

/Anders
Har flertallet altid ret ? ;;)

Nej, men hvis 9*X forbrugere vil give 5K for et LCD (hvor producenten tjener 1000 penge) og en 1*X forbrugere vil give 20K for et Pioneer (hvor Pioneer tjener måske 2000 penge) så er det altså flertallet der bestemmer i om med det er der de fleste penge ligger.

Så jeg tillader mig at holde fast i min påstand om at Pioneer har sovet i TV timen.

/Anders
Af lennon
Pioneer har solgt deres produkter for billigt, og har samtidigt ikke haft en 32" LCD malkeko til "hr og fru flæskesteg" og "jeg ved bedre" gamer Brian . .
Af Kratz
Lol :D
Ja, lidt paradoksalt kan Pioneer måske have solgt deres TV for billigt. Når man ser priserne på B&O og Loewe kan man godt undre hvordan Pioneer kan følge med (men det kunne de så heller ikke).
Med det prisniveau skærmene har nu er det jo ikke engang dyrt længere! Det er nærmest røverkøb.