17 feb 2009, 10:38
Min antenne kører fra fællesantennens stik til en 4 fordeler på loftet (ca 20 meter kabel og der bruges F conenctors) og derfra direkte til TV i et kabel og til mediecenter i et andet, begge kabler (ca 4 m) kører direkte, altså ikke noget med vægudtag og andet der dæmper, dertil er de begge forbundet til tv/mediecenter med de "nye" f-connector vinkelstik, altså 100% skærmet hele vejen.
Mvh
Anders
sketchpad skrev:Når du først kommer op i 40" og over - så er standardNahh, den holder altså ikke, jeg frygtede det også da jeg købte mit LG 50PG7000, men jeg blev positivt overrasket, meget overrasket endda, jeg har et rigtigt godt billede, også analogt. MEN, det kræver en ordenlig antenneinstallation der lukker al form for støj ude.
analog signal - virkelig - ringe.
Specielt hvis du er vandt til et alm. analog tv (f.eks et
28" crt billedrørs-tv) så vil det faktisk se langt værre
ud end du nogensinde har set det.
Min antenne kører fra fællesantennens stik til en 4 fordeler på loftet (ca 20 meter kabel og der bruges F conenctors) og derfra direkte til TV i et kabel og til mediecenter i et andet, begge kabler (ca 4 m) kører direkte, altså ikke noget med vægudtag og andet der dæmper, dertil er de begge forbundet til tv/mediecenter med de "nye" f-connector vinkelstik, altså 100% skærmet hele vejen.
Mvh
Anders