Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tma86
De ringede ikke før de kom. Jeg modtog det ikke selv, men det kom via PNL, som jeg mener er PostDK.

Tror ikke du skal regne med de hjælper med at løfte det op, da kassen er temlig stor. Men det kan da ikke skade at spørge.
Af MrDennis
tma86 skrev:De ringede ikke før de kom. Jeg modtog det ikke selv, men det kom via PNL, som jeg mener er PostDK.

Tror ikke du skal regne med de hjælper med at løfte det op, da kassen er temlig stor. Men det kan da ikke skade at spørge.
Tak for svaret.

Okay det er noget lort de ikke lige ringer, så jeg kan smutte hjem fra arbejde og modtage det. mon man kan tage kontakt til dem og lave en aftale?

nåh men der er nok ikke andet for end at få leveret det ude på mit arbejde i stedet og så finde ud af noget med selv at få transporteret hjem derfra.
Af supermaling
Hej tma86
hvor har du fået din onsite forsikring fra?

jeg prøvede i dag at kontalte Hasse og Anders fra Fyndbørsen og fik at vide at der er 1 års international garanti på pioneer 5090h plasmaen, men de vidste ikke hvorvidt den dækkede i Danmark eller om man skulle til sverige for at få det repareret hvis der var noget galt.

Jeg kontaktede derfor pioneer danmark for at høre dem hvordan man forholdt forhandleren hvor man havde købt det og ikke Pioneer Danmark.

Hvor har du evt fået din forsikringinformation og onsite garantien fra?
Jeg er selv ved at bestille et derovre, men vil være sikker på at jeg ikke skal over broen igen for at få det repareret, hvis uheldet er ude :-)

tak for info indtil nu;-)
Brugeravatar
Af Tobster
Ja det er jeg også meget interesseret i at høre...

Det eneste jeg kan finde på deres hjemmeside er flg.:
Dessutom så betalar vi våra leverantörer för att de ska stå för garantin, vilket innebär att även om vi försvinner så finns garantin kvar.
Af tma86
Der lå en folder i kassen da jeg pakkede det ud. Herefter skulle jeg registrere det på Pioneers hjemmeside.

Kassen så ikke ud til at være åbnet, efter at den havde forladt fabrikken.
Af tma86
Ja, det er korrekt det har jeg fået.
Brugeravatar
Af Tobster
Ok, det lyder godt. Jeg er bare lidt i tvivl om at den garanti kun gælder i Sverige hvor den er købt, eller også i Danmark...

Har du evt. forhørt dig hos pioneer?
Af tma86
Nej, det har jeg ikke. men da folderen er på alle de nordiske sprog, kan jeg ikke forestille mig den ikke dækker i Danmark.
Kan selvfølgelig godt være jeg tager fejl.(Det ville ikke være første gang:-)
Brugeravatar
Af Tobster
Jeg må desværre skuffe både mig selv og jer andre... :(

Men først lidt opkast:
Grunden til at Pioneer's produkter er så dyre, er ikke fordi de bruger mange penge på deres support og service.
Jeg ringede ind til dem igår. Ventede 52 min i tlf-køen hvor jeg så blev smidt af. Ringede op igen. Ventede et kvarter og kom så til at tale med en medarbejder der ikke vidste noget om noget. Han ville ringe tilbage igen i løbet af eftermiddagen, men vendte aldrig tilbage. Desværre en dårlig oplevelse. Håber ikke at jeg får brug for support hvis jeg køber et Pioneer-produkt.

Nå, men nu til svaret. Jeg mailede også til Pioneer igår, da jeg ville have noget på skrift og fik så svar i dag.
PDP+ servicen gælder i Danmark kun for TV købt i Danmark

Med venlig hilsen
With kind regards
Pioneer Danmark A/S
Niels Lund
Tlf: 43555445
Mail: [email protected]

----------------------------------------

Ok, tak.

Men den "almindelige" garanti i det første år gælder i Danmark selvom det er købt i Sverige?

Mvh.
Torben

----------------------------------------

Ja, det er korrekt

Med venlig hilsen
With kind regards
Pioneer Danmark A/S
Niels Lund
Af Lau1990
Hej alle
Jeg læste i starten af denne tråd, at der var nogle stykker som ville gå i "Tma86"s fodspor og sende en forespørgsel til www.fyndborsen.se om rabat på et pioneer 5090H!
og så var det jeg ville forhøre mig, om det var lykkedes for nogen af jer :) ?
Og evt. oplyst pris?!

På forhånd tak :D
Vh. Lau
Brugeravatar
Af Tobster
ja 21.900 + 700 i fragt (SEK)
Brugeravatar
Af Tobster
Jeg har nu fået nyt svar. Nu dækker PDP+ pludselig alligevel....
-------Oprindelig meddelelse-----

Fra: [email protected] [mailto:[email protected]]
Sendt: 27. januar 2009 12:03
Til: Kristensen, Torben
Emne: Re: SV: Fw:

Hej Torben

Det er korrekt. Jeg havde gamle oplysninger. Det er rigtigt at PDP+ servicen nu gælder i hele norden.

Med venlig hilsen
With kind regards
Pioneer Danmark A/S
Niels Lund

--------------------------------------------------------------------------------

Sendt: 27. januar 2009

Hej igen Niels

Jeg er netop blevet oplyst (fra en forhandler i Sverige) at "PDP+"-servicen gælder i Norge, selvom at TV'et er købt i Sverige, da der er tale om en nordisk garanti.

Er dette korrekt? I så fald burde den jo også være gældende i Danmark?

Mvh
Torben Kristensen