Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rasmusapt
Hejsa folkens :D

Sad og så nyhederne igår da de kom med et indslag om hvor vildt det går for sig over i sverige med at folk fra dk lige suser over broen for at spare cirka 20% på de fleste fjernsyn pga den svenske valuta lige pt ligger meget lavt.. Dog er det kun nogle butikker så som elgiganten hvor man kan spare mange penge..

Ville hører jer om i selv har taget den vej over for at hente fjernsyn og om der er noget man skal tage hensyn til når man henter fjernsyn derover fra ?
Rasmusapt skrev:Hejsa folkens :D

Sad og så nyhederne igår da de kom med et indslag om hvor vildt det går for sig over i sverige med at folk fra dk lige suser over broen for at spare cirka 20% på de fleste fjernsyn pga den svenske valuta lige pt ligger meget lavt.. Dog er det kun nogle butikker så som elgiganten hvor man kan spare mange penge..

Ville hører jer om i selv har taget den vej over for at hente fjernsyn og om der er noget man skal tage hensyn til når man henter fjernsyn derover fra ?
De største besparrelser er via Svenske netbutikker, og på de dyrere produkter ( -feks pioneer 5090). Og det er der flere ,som har benyttet sig af. Både herinde og ovre på Recordere.dk .
Af tma86
Jeg bestilte et Pioneer 5090H på www.fyndborsen.se, bestilt lørdag aften og leveret onsdag på mit arbejde.

Samlet pris inkl. fragt 15950, inkl nordisk PDP+ garanti.

Super fjernsyn forøvrigt :-)

Mvh Tommy
Af nofx
Hvordan forholder det sig egentlig med garanti etc.? Og kan man være sikker på, at menuerne ikke er svenske og ikke danske etc?
Af Robo
tma86 stod kostede den ikke 24900sekdkk og giver det ikke omregnet 17377 dk kr
Af Subnex
hvilke sider kan anbefales og gælder det også med modeller i prisklassen omkring 6-8k?
hvad med understøttelse af mpeg4 tuner?
Af tma86
Jo Robo, men jeg sendte dem en venlig forspørgsel på mail, og vupti så var prisen 21.900 + 700 til fragt.

Kender 2 andre der fik samme tilbud. Du kan evt. også prøve www.flatscreencenter.se, de har fri fragt til DK. Jeg ved ikke om de vil gi rabat, men de har samme listepris som Fyndborsen.
Af MrDennis
tma86 skrev:Jeg bestilte et Pioneer 5090H på www.fyndborsen.se, bestilt lørdag aften og leveret onsdag på mit arbejde.

Samlet pris inkl. fragt 15950, inkl nordisk PDP+ garanti.

Super fjernsyn forøvrigt :-)

Mvh Tommy
Jeg har også længe gået og overvejet at købe denne skærm og da mit gamle, gamle fjernsyn stod af igår, så skal det være nu:)

En nordisk PDP + garanti hvad dækker den, hvis uheldet sku være ude?

Fik du vægbeslag eller lignede med?

Mht. til levering til dit arbejde havde du indtrykket af den foregik fornuftigt? tænkte mere på sådan en skærm skulle jo gerne behandles forsigtigt og stå lodret under hele transporten?

Regner med at skrive en mail til dem i dag ang. et godt tilbud og hvornår de kan levere det.. Hvordan formulerede du dig i din VENLIGE forespørgelse? jeg vil jo gerne opnår samme gode pris som dig :)
Af tma86
Garantien dækker:

Onsite reparation indenfor 72 timer
Fri låne plasma
Fuld garanti i 2 år
Gratis transport frem og tilbage
Gratis emballage ved transport
Gratis telefon support

Mht. transporten, så stod fjernsynet på en palle viklet ind i sort film, så der var inden problemer der.

Jeg skrev bare til dem om de kunne gi et godt tilbud, og fik svar indenfor 2 timer med den nye pris.

Sidder lige og ser Band Of Brothers på Bluray, og det er et fantastisk godt billede :) .
Af MrDennis
Jeg tror på det er et godt billede.

jeg skal sku ha sådan en skærm. jeg tror dog der går et par uger før den er på lager igen, men må lige ha skrevet til dem.

Fik du vægbeslag med i prisen?
Af tma86
Nej det gjorde jeg ikke, jeg spurgte så godt nok hellere ikke, da jeg havde et i forvejen.

Så må man jo bare satse på, at kursen ikke stiger alt for meget i de 14 dage:-)
Af _WHAT_
Nogen steder derover hvor i kan finde samsung 46a786 eller 46a656 ??
Af mykland
@tma86

Fik du dansk manual med og er der DK menu på skærmen?
Kan der betales med visa når man får tilbud :)
Af tma86
Mykland: Ja, ja, og ja :-)

Du får en rabatkode der skal indtastes ifm. bestillingen.