27 okt 2008, 17:45
Jeg bestilte søndag et Panasonic TH-42PX80EA. Da jeg kunne se, at det ikke var blevet afsendt i dag, så ringede jeg ind for at høre, hvornår jeg skulle forvente at min vare ankom.
Jeg fik oplyst at det ikke længere var muligt for dem at skaffe TH-42PX80EA, så jeg ville istedet for på onsdag modtage et TH-42PX81, som var afløseren for modellen.
Jeg har søgt på modellen, men kan ikke finde meget om det. Det eneste indlæg på flatpanels.dk om det bliver det endda sagt, at det ikke er en model, der er beregnet til Danmark.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 111c3d3eef
Okay... så her er spørgsmålet. Er der nogen, der har et link til en test af produktet eller specifikation eller måske blot vil komme med nogle gyldne ord angående mit kommende TH-42PX81?
Jeg fik oplyst at det ikke længere var muligt for dem at skaffe TH-42PX80EA, så jeg ville istedet for på onsdag modtage et TH-42PX81, som var afløseren for modellen.
Jeg har søgt på modellen, men kan ikke finde meget om det. Det eneste indlæg på flatpanels.dk om det bliver det endda sagt, at det ikke er en model, der er beregnet til Danmark.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 111c3d3eef
IndlægSkrevet: Fre 10. okt 2008, 10:37 Besvar, med citatDet lyder selvfølgelig ikke rart, hvis jeg ikke kan bruge tuneren i min nye investering.
Den har været oppe og vende før og PX81 er ikke til det danske marked, men derimod til det norske og franske. Så vidt vides så kommer den IKKE til det danske marked og PX81's tunere vil IKKE virke herhjemme.
TH42PX81 ny modelDet gør bestemt ingenting, hvis den har MPEG4 - især hvis det er kombineret med DVB-C! (Har ellers lige været nede efter sådan en HD-boks fra TDC i morges...)
Jeg kan læse at den har MPEG4. Er det stadig kun dvb-t eller har den danske model også DVB-C tuner?
Okay... så her er spørgsmålet. Er der nogen, der har et link til en test af produktet eller specifikation eller måske blot vil komme med nogle gyldne ord angående mit kommende TH-42PX81?