Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cosius
Det kan du ændre under start-kontrolpanel-flere indstilling-Nvidia kontrolpanel - opstil flere skærme (vista).

Har dog selv løst mit problem, startede computeren op her til morges og vupti, det virker. Det skulle nok bare genstartes. Men kan kun få den til at køre i 1360x768 på tv'et.
Senest rettet af Cosius 20 jan 2009, 12:26, rettet i alt 1 gang.
Af mortensen
Du skal nok aktivere indgangen eller ændre den det skulle jeg på mit gamle JVC prøv at se i manualen.
Af Pokerild
@op
Går selv med tanker om køb af tilsvarende tv, så har lige et enkelt spmål.
Hvordan er billedkvaliteten i en 3 meters afstand med det digitale signal?

Har du fået pc'en til at køre?

mvh
ild
Af Rasmusapt
når først man har slået over på digitalt tv og sidder min 2 meter fra fjernsyn så er billedet sku pisse flot ;).. sad igår og så en film på tv2 via det digitale tv med mørknlægningsgardinerne nede og lyset slukket og jeg blev sku ikke generet af det såkaldte backlight bleeding ;).. Den eneste måde man kan se lidt forskel i billedets mørke omgivelser er hvis du placere dig så du ser billedet fra en vikel af mere end 50 grader..

og nu hvor jeg har monteret mit vogels vægbeslag som kan dreje og tilte fjernsyntet så er der ingen problemer :)..
Af Cosius
Har fået det til at virke.. skulle bare genstarte computeren... kvaliteten af billedet er kanon, ser godt ud helt nedtil 1,5 meter synes jeg.
Men kan ikke få comouteren til at vise 1920x1080, men kun 1360x768. Måske er det kablet (set ovenfor).
Senest rettet af Cosius 20 jan 2009, 12:25, rettet i alt 1 gang.
Af Cosius
Har fundet ud af at under specifikationer på side 51-52, står der at den via pc indgangen ikke kan kommer over 1360x768, dog siger den at component in understøtter 1080p og i. Er det muligt at slutte computer til via den eller en anden indgang så man kan få en billede på 1920x1080 fra computeren?
Af Rasmusapt
lyder da underligt at den ikke kan vise billedet fra computeren i et full-HD billed, hvis grafikkortet i computeren tillader det :S