18 jan 2009, 16:57
Ja nu har jeg så endelig fået taget mig sammen til at få købt et tv og valget ende på sony w4500 model.
Da jeg kom op i butikken viste de et flot billed indtil de kom til analog tv.
Billedet var analog tv var noget så ringe,dog sagde de at det skyldes at der var så mange tv tilsluttet til antenne-nettet og da de ikke havde nået at få antenneforstærker på ja så blev kvalitet ringe dog ville den være MEGET bedre hjemme hos en selv.
Fik så tilsluttet billedet idag og må godt nok sige jeg blev skuffet.. har ikke set fladskærme tilsluttet til antenne-nettet før, kun skærme som modtog signal via parabol..
Nu kommer mit spørgsmål så. Er det bare ringe billed når man snakker om kanaler modtaget fra antennestikket og når det er en fladskærm der skal vise billedet ?
Har før kørt med noget af en satan til en 28" jvc kasse
hvor billedet stod en del bedre men det er selvfølgelig også en anden skærmtype og teknologi til visning af antenne-signalet.
Derudover har den det med at skifte format hver gang jeg skifter kanal :S..
og så til sidst
.. når jeg skifter kanal når man at se et billed i 2 sek før den begynder at vælge format.. og det billed (hvad man lige kan se) ser sku godt ud indtil den har lavet lort i det med formatet
..
Håber nogen kan hjælpe mig med nogle af mine spørgsmål
/rasmusapt
Da jeg kom op i butikken viste de et flot billed indtil de kom til analog tv.
Billedet var analog tv var noget så ringe,dog sagde de at det skyldes at der var så mange tv tilsluttet til antenne-nettet og da de ikke havde nået at få antenneforstærker på ja så blev kvalitet ringe dog ville den være MEGET bedre hjemme hos en selv.
Fik så tilsluttet billedet idag og må godt nok sige jeg blev skuffet.. har ikke set fladskærme tilsluttet til antenne-nettet før, kun skærme som modtog signal via parabol..
Nu kommer mit spørgsmål så. Er det bare ringe billed når man snakker om kanaler modtaget fra antennestikket og når det er en fladskærm der skal vise billedet ?
Har før kørt med noget af en satan til en 28" jvc kasse
Derudover har den det med at skifte format hver gang jeg skifter kanal :S..
og så til sidst
Håber nogen kan hjælpe mig med nogle af mine spørgsmål
/rasmusapt