11 jan 2009, 22:28
Hejsa Flatpanels.dk 
Kunne godt tænke mig lidt prof hjælp, til køb af nyt tv. Jeg har squ lidt svært ved og finde ud af hvad jeg lige har brug for, og hvad der overhovedet er nødvendigt. Har læst masser her på siden, men er stadig meget i tvivl. Jeg har pt et zepto A42, og det er jeg bare ikke tilfreds med mere.
Det jeg søger er et TV i 50" eller der omkring, ikke mindre..
Skal bruges hovedsageligt til film via mit mediacenter, som består af en Shuttle SG33G5M med HDMI out. Med Blueray drev. og lidt H.264 ".mkv" og self dvd'er osv. Der sniger så da osse nogle tv-kanaler ind en gang i mellem
Skal osse bruge til lidt console "Wii/Ps3"
Har kabeltv "Yousee"
Sidder ca 4 meter fra mit nuværende tv, hvor det nye osse skal hænge.
Jeg troede jo at LCD var vejen frem, men det er det åbenbart ikke alligevel ?
Max pris omkring 15,000,- DDK
MVH Danni.
Kunne godt tænke mig lidt prof hjælp, til køb af nyt tv. Jeg har squ lidt svært ved og finde ud af hvad jeg lige har brug for, og hvad der overhovedet er nødvendigt. Har læst masser her på siden, men er stadig meget i tvivl. Jeg har pt et zepto A42, og det er jeg bare ikke tilfreds med mere.
Det jeg søger er et TV i 50" eller der omkring, ikke mindre..
Skal bruges hovedsageligt til film via mit mediacenter, som består af en Shuttle SG33G5M med HDMI out. Med Blueray drev. og lidt H.264 ".mkv" og self dvd'er osv. Der sniger så da osse nogle tv-kanaler ind en gang i mellem
Skal osse bruge til lidt console "Wii/Ps3"
Har kabeltv "Yousee"
Sidder ca 4 meter fra mit nuværende tv, hvor det nye osse skal hænge.
Jeg troede jo at LCD var vejen frem, men det er det åbenbart ikke alligevel ?
Max pris omkring 15,000,- DDK
MVH Danni.