Log ind med sociale netværk
12 jan 2009, 16:46
takker for svar tma86!
Jeg har nu fået svar på Piodyret med møbel og højtalere. Ved ikke lige om mit svenska er lidt rusten! men trækkes først det fulde beløb og så sendes rabatten tilbage til ens konto? Fik denne notat med i svaret:
Rabatten återbetalas först till dig 2-3 bankdagar efter att att din order har packats hos oss
Jeg har nu fået svar på Piodyret med møbel og højtalere. Ved ikke lige om mit svenska er lidt rusten! men trækkes først det fulde beløb og så sendes rabatten tilbage til ens konto? Fik denne notat med i svaret:
Rabatten återbetalas först till dig 2-3 bankdagar efter att att din order har packats hos oss
12 jan 2009, 17:04
Jeg tror ik Subnex fik svar på 6. indlæg... men helt specifikt handler det om at jeg vil købe Sonys 32W4000 - er der gode penge at spare dér også i Sverige? (over nettet vel og mærke(Bor i Fredericia, og tror ik papa gider smutte til Malmø for at jeg kan få mig et tv...)).
Og hvad med MPEG-4 (som Subnex spurgte om), kan det volde problemer når det skal fungere her i DK?
- og ellers er specifikationerne vel ikke anderledes på den anden side af Sundet, vel?
Og hvad med MPEG-4 (som Subnex spurgte om), kan det volde problemer når det skal fungere her i DK?
- og ellers er specifikationerne vel ikke anderledes på den anden side af Sundet, vel?
12 jan 2009, 17:32
MacDuster skrev:Jeg tror ik Subnex fik svar på 6. indlæg... men helt specifikt handler det om at jeg vil købe Sonys 32W4000 - er der gode penge at spare dér også i Sverige? (over nettet vel og mærke(Bor i Fredericia, og tror ik papa gider smutte til Malmø for at jeg kan få mig et tv...)).Tror ikke du kan spae helt så meget på "billige" produkter - men specifikationerne burde være de samme. Vil anbefale dig,at købe W4500 i stedet (- hvis den da fås i 32"?)
12 jan 2009, 17:37
lennon skrev:Ja, det ville jeg meget gerne, men den fås ikke i 32" (er 90% sikker)MacDuster skrev:Jeg tror ik Subnex fik svar på 6. indlæg... men helt specifikt handler det om at jeg vil købe Sonys 32W4000 - er der gode penge at spare dér også i Sverige? (over nettet vel og mærke(Bor i Fredericia, og tror ik papa gider smutte til Malmø for at jeg kan få mig et tv...)).Tror ikke du kan spae helt så meget på "billige" produkter - men specifikationerne burde være de samme. Vil anbefale dig,at købe W4500 i stedet (- hvis den da fås i 32"?)
13 jan 2009, 17:08
[email protected]
mykland skrev:takker for svar tma86!De rettede prisen før jeg betalte, så nej. Jeg skrev med en der hedder Hasse, prøv at kontakte ham.
[email protected]
14 jan 2009, 08:40
Så er der brug for konkrete svar:
1. Løber man ind i samme potentielle problemer ved at købe i Sverige som at købe et parallelimporteret TV over nettet? (her tænkes: forskellige versioner ikke tilpasset det danske marked)
2. Hvordan er garanti mv. ift. danske regler?
3. Kan vi få en samlet liste over de bedste (læs: sikreste) steder at købe TV i sverige online såvel som offline?
På forhånd tak!
1. Løber man ind i samme potentielle problemer ved at købe i Sverige som at købe et parallelimporteret TV over nettet? (her tænkes: forskellige versioner ikke tilpasset det danske marked)
2. Hvordan er garanti mv. ift. danske regler?
3. Kan vi få en samlet liste over de bedste (læs: sikreste) steder at købe TV i sverige online såvel som offline?
På forhånd tak!
15 jan 2009, 01:20
Jeg har skrevet både til fyndborsen.se og til samsungs danske afdeling. fik følgende svar:
samsung:
Hei
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
Hvis bare modelkoden ender på XXE, så dækker den danske garanti og tv'et
vil blive lavet i Danmark.
MPEG4 tuner fungere i Danmark.
Hvis du har nogen yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
os igen.
og fra fyndborsen:
Yes, we buy our Samsung TVs from Samsung Nordic. So if something happens to your TV, just drop it off at your local Samsung service shop in Denmark.
og det er ham adam der svarede...
håber det er svar på dine spørgsmål?
samsung:
Hei
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
Hvis bare modelkoden ender på XXE, så dækker den danske garanti og tv'et
vil blive lavet i Danmark.
MPEG4 tuner fungere i Danmark.
Hvis du har nogen yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
os igen.
og fra fyndborsen:
Yes, we buy our Samsung TVs from Samsung Nordic. So if something happens to your TV, just drop it off at your local Samsung service shop in Denmark.
og det er ham adam der svarede...
håber det er svar på dine spørgsmål?
19 jan 2009, 00:19
jeg skal lige høre hvordan fik du leveret din skærm fra sverige, bare med et fragtfirma eller?
ringede de automatisk lidt før de kom eller hvordan? og var de behjælpelig med at løfte skærmen ind?
min plan var oprindeligt at få leveret det på mit arbejde, men det ville være nemmere at få det leveret på adressen og så lige køre hjem, når man kun bor 10 min fra arbejdet, især hvis fragtmanden lige ville være behjælpelig med at løfte det op på 1. sal i lejligheden.
tma86 skrev:Nej det gjorde jeg ikke, jeg spurgte så godt nok hellere ikke, da jeg havde et i forvejen.Hej igen
Så må man jo bare satse på, at kursen ikke stiger alt for meget i de 14 dage:-)
jeg skal lige høre hvordan fik du leveret din skærm fra sverige, bare med et fragtfirma eller?
ringede de automatisk lidt før de kom eller hvordan? og var de behjælpelig med at løfte skærmen ind?
min plan var oprindeligt at få leveret det på mit arbejde, men det ville være nemmere at få det leveret på adressen og så lige køre hjem, når man kun bor 10 min fra arbejdet, især hvis fragtmanden lige ville være behjælpelig med at løfte det op på 1. sal i lejligheden.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto