25 dec 2008, 02:44
Hej alle
Jeg har nu, efter et godt stykke tid, fået sparet op så jeg kan få mig et fladskærms tv og en PS3 til blueray og spil. Da det jo er nogle rimelige dyre erhvervelser vil jeg virkelig gerne træffe det rigtige valg og har derfor også prøvet at sætte mig nogenlunde ind i tingene. Det er også derfor jeg spørger jer herinde, da det for mig er en del at smide efter luksus ting
Jeg har gerne mine ting i rigtig lang tid før de bliver udskiftet, ja næsten til de går i stykker af alderdom, og derfor vil jeg også gerne have noget kvalitet når jeg så køber noget.
Jeg skal primært bruge mit tv til at se blueray/dvd film, tv, og spille PS3.
Følgende ting kunne jeg virkelig godt tænke mig at der var i mit nye tv:
37"/40"
Fuld HD
Mpeg-2 og 4
100 Hz
DVB-T og DVB-C
Mit budget ligger omkring de 7-8k, men ved ikke om det holder helt?
Jeg har kigget på følgende modeller:
Sony KDL40W4000
Sony Bravia KDL-40W4500
Samsung LE40A656
Samsung LE40A676
Ved Sony's 4000 model er der ikke 100Hz
Ved Samsung's 656 model er der ikke Mpeg-4 og DVB-C
Men de to andre modeller er jo så lige det dyrere...
Kan det betale sig at spændere lige det ekstra på et tv, eller er det overføldigt? Hvilket af disse tv ville i anbefale eller selv vælge hvis det var?
Håber virkelig i kan hjælpe mig til at træffe et godt valg
Jeg har nu, efter et godt stykke tid, fået sparet op så jeg kan få mig et fladskærms tv og en PS3 til blueray og spil. Da det jo er nogle rimelige dyre erhvervelser vil jeg virkelig gerne træffe det rigtige valg og har derfor også prøvet at sætte mig nogenlunde ind i tingene. Det er også derfor jeg spørger jer herinde, da det for mig er en del at smide efter luksus ting
Jeg har gerne mine ting i rigtig lang tid før de bliver udskiftet, ja næsten til de går i stykker af alderdom, og derfor vil jeg også gerne have noget kvalitet når jeg så køber noget.
Jeg skal primært bruge mit tv til at se blueray/dvd film, tv, og spille PS3.
Følgende ting kunne jeg virkelig godt tænke mig at der var i mit nye tv:
37"/40"
Fuld HD
Mpeg-2 og 4
100 Hz
DVB-T og DVB-C
Mit budget ligger omkring de 7-8k, men ved ikke om det holder helt?
Jeg har kigget på følgende modeller:
Sony KDL40W4000
Sony Bravia KDL-40W4500
Samsung LE40A656
Samsung LE40A676
Ved Sony's 4000 model er der ikke 100Hz
Ved Samsung's 656 model er der ikke Mpeg-4 og DVB-C
Men de to andre modeller er jo så lige det dyrere...
Kan det betale sig at spændere lige det ekstra på et tv, eller er det overføldigt? Hvilket af disse tv ville i anbefale eller selv vælge hvis det var?
Håber virkelig i kan hjælpe mig til at træffe et godt valg