Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thomit
stellahell skrev:Næh jeg har heller ikke lige fundet det i menuen i hvert fald, men der står bare Game Mode under produktbeskrivelsen:

http://www2.panasonic.com/consumer-elec ... tabsection

Det er den amerikanske versjon du linker til - PX80U

Den har game mode, det har ikke de europeiske versjoner.
Af stellahell
jeps, så egentligt godt det var den amerikanske, men troede bare ikek rigtigt at der ville være den forskel. Men hva, mit tv ser nu helt fint ud når jeg spiller xbox, uden en game mode :)
Af hondo
Hejsa

Er der nogen her der kan sige mig om px80 kan indstilles til at glemme alt om alm. analogt antennesignal. Det er skide irriterende, lige nu insisterer tv'et på at skulle vise alm. tv via antenneindgangen. Er der en måde man kan sætte f.eks. hdmi 1 som default, så jeg slipper for at skulle trykke mig ind til hdmi porten hver gang jeg tænder dyret.??

ligeledes irriterer den enormt langsomme volumengrafik mig, og jeg ville gerne kunne ændre hastigheden hvormed den forsvinder igen når man har skruet op eller ned. Tit og ofte når jeg ikke at læse en undertekst i en film fordi den er sååååååå langsom.

Hvis man ikke kan gøre det via de muligheder man som alm. bruger har, kan man så få en panasonic mand til at gøre noget ved det? - jeg har tjekket alle steder vedr. mine to spørgsmål, og jeg kan ikke finde et eneste sted at ændre disse ting.

Anyone af de seje Panasonic folk ???
Af hondo
Tak for hjælpen, det hjalp en hel del. Nu går den direkte til hdmi 1...juhu

så mangler jeg bare volumenskiltet ;;)

gad godt at vide alt om hvilke "special menuer" der findes til denne skærm, og hvordan man kommer ind i dem, og hvad de gør såfremt de findes.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13