Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Skoumand
Balloonatic skrev:
Skoumand skrev:
Balloonatic skrev:Jeg tror sku jeg bestiller det TV her i aften. Så håber jeg sku det er godt.
Lad mig endelig vide hvad du synes om det, samt hvilken model du har valgt.
Jeg fik det så i dag, og må sige at jeg indtil videre er helt igennem tilfreds. En noget bedre kvalitet/billedkvalitet end mit tidligere LCD.
ok, det lyder jo godt. Jeg har et par spørgsmål:

Hvad er modelnummeret? (klistermærke på siden)
Hvor har du købt det og til hvilken pris?
Hvilket signal(analog/digital) modtager du? hvor fra?
Har du prøvet at tilslutte din computer?

På forhånd tak!
Af Balloonatic
Skoumand skrev:
Balloonatic skrev:
Skoumand skrev: Lad mig endelig vide hvad du synes om det, samt hvilken model du har valgt.
Jeg fik det så i dag, og må sige at jeg indtil videre er helt igennem tilfreds. En noget bedre kvalitet/billedkvalitet end mit tidligere LCD.
ok, det lyder jo godt. Jeg har et par spørgsmål:

Hvad er modelnummeret? (klistermærke på siden)
Hvor har du købt det og til hvilken pris?
Hvilket signal(analog/digital) modtager du? hvor fra?
Har du prøvet at tilslutte din computer?

På forhånd tak!
1) Det slutter på FXXH
2) fladskærmsshoppen til 5174,- med fragt. Den er dog steget et par hundrede siden jeg bestilte.
3)Jeg modtager analogt kabel TV fra Yousee.
4) Det har jeg ikke prøvet endnu, men melder lige tilbage når jeg har prøvet.
Af Balloonatic
Jeg kan så fortælle at PC delen fungerer glimrende. Tekst står skarpt, og HD materiale ser også helt fantastisk ud. Det her er den perfekte skærm for mig. Nu er jeg også gået fra et 26" Prosonic LCD TV, men der er vidst ingen tvivl om at dette er et glimrende TV.
Af Skoumand
Balloonatic skrev:Jeg kan så fortælle at PC delen fungerer glimrende. Tekst står skarpt, og HD materiale ser også helt fantastisk ud. Det her er den perfekte skærm for mig. Nu er jeg også gået fra et 26" Prosonic LCD TV, men der er vidst ingen tvivl om at dette er et glimrende TV.
Så er der vel ingen vej uden om! ;)

Tak for hjælpen