Jeg kan ikke se fjendskaben i indlæggene (før tonen bliver nedladende mht. alder). Det er muligt at du føler dig angrebet som person, men dine indlæg lægger jo selv op til at du råber dine budskaber, så måske du skulle feje for egen dør først. Du gøres endda opmærksom på, at dine indlæg opfattes som negative når du bruger fed længe inden det kører helt af sporet.
Diskussionen startes ret uskyldigt, i en meget sober tone, som du så kører over i en helt anden retning ved, at mene at der "tæskes løs" på dig. De personlige angreb startes derefter af dig selv, med dine bemærkninger om sprogbrug og hvor du synes det hører hjemme...
Jeg har fuld forståelse for, at du måske ikke er vandt til at begå dig i internetfora, men hvis du vil have en fremtid herinde, så bør du nok revurdere din måde at skrive på.
Jeg mener allerede jeg har forklaret, at jeg ikke er trofast tilhænger af den ene eller den anden teknologi. Jeg går primært op i billedkvalitet og er ret ligeglad med supplerende features som MPEG4, DVB-dekodere og des lige, og i den forbindelse er jeg fløjtende ligeglad med hvilken teknologi der skaber farverne. Hvis du kunne fremvise et LCD TV, der kunne matche Pioneer LX5090 (eller et godt indstillet Pana PZ TV) på billedkvaliteten, så skal jeg da være blandt de første til at klappe i hænderne. Som landet ligger lige nu, så er det dog ikke tilfældet, hvilket jo gør det til en let sag at have en favorit. At disse TV så er baseret på plasma-teknologi skal du ikke lægge mig til last og kalde mig for fan-boy. Ville du kalde mig OLED-fanboy hvis LX5090 var baseret på denne teknologi og stadig havde det bedste billede?
Du kan jo læse min gennemgang af LCD vs. plasma, som jeg skrev netop for at prøve at komme alle disse fordomme til livs:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1220975428