15 sep 2008, 12:09
Jeg overvejer kraftigt at købe en TH 46PZ85 eller en 46W4500 (når den kommer). Det som (for mig) taler for Sony'en er dels den indbyggede MPEG4-tuner og dels at TVet skal står i et ret lyst rum (kan vel give problemer for Pana'en). Omvendt er Pana'en vel (næsten objektivt set) bedst målt på ren billedkvalitet. Den kræver så en ektern tuner (jeg har YouSee's fuldpakke), men er det helt til grin at ofre en bedre billedkvalitet "blot" for at slippe for en ekstern boks med tilhørende ekstra fjernbetjening? Man risikerer jo også med Sony'en, at der kommer nye HD-standarder i dets levetid, og så skal man jo alligevel til at have en ekstern boks til den.
Prismæssigt ligger de to vel meget godt på linie, så er Pana'en så meget bedre, at jeg skal glemme alt om besværet med eksterne bokse? Og er problemet med genskin mærkbart større ved Pana'en?
Prismæssigt ligger de to vel meget godt på linie, så er Pana'en så meget bedre, at jeg skal glemme alt om besværet med eksterne bokse? Og er problemet med genskin mærkbart større ved Pana'en?