Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 2wd
Hej jeg ville bare høre om nogen kunne forklare mig om der er forskel på en PX80 E og en EA eller ???
Brugeravatar
Af radiomand
EA modellen er en opgrade model af E modellen, Bla. er problemet med Zaptor/PC på HDMI indgange ændret, således at de analog kanaler ikke forsvinder ved tilkobling af således app. der ikke overholder HDMI standarten.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvor har du den information fra? Det ville løse en del problemer for fremtidige brugere hvis man blot kunne stile udenom en given model og derved undgå HDMI problemet.
Af Balloonatic
Synes ikke jeg er stødt på EA versionen, men det er da en stor fordel :o
Af hebbach
Jeg har lige fået mit PX80 i dag fra Getmore og der stod ikke noget på deres www om det var en E eller EA model.
Men jeg fik EA modellen.
Ring evt. til forhandleren inden du bestiller, så kan de checke det, hvis de altså har det hjemme! ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kunne vi ikke lige få opklaret om der ER noget i snakken om E vs. EA modellerne, før alle går i panik?
Af hebbach
yakken skrev:Kunne vi ikke lige få opklaret om der ER noget i snakken om E vs. EA modellerne, før alle går i panik?
Nu synes jeg da ikke, at der er tale om panik fra nogen side. Der bliver jo bare givet eksempler på, hvor man kan købe E og EA, samt at jeg "bare" havde bestilt et PX80 og fik en EA model leveret.

Men JA, en officiel udmelding ang E vs. EA ville da være dejligt inden debatten udvikler sig! ;)
Brugeravatar
Af Andromedia
hebbach skrev:
yakken skrev:Kunne vi ikke lige få opklaret om der ER noget i snakken om E vs. EA modellerne, før alle går i panik?
Nu synes jeg da ikke, at der er tale om panik fra nogen side. Der bliver jo bare givet eksempler på, hvor man kan købe E og EA, samt at jeg "bare" havde bestilt et PX80 og fik en EA model leveret.

Men JA, en officiel udmelding ang E vs. EA ville da være dejligt inden debatten udvikler sig! ;)
Har du mulighed for at teste om problemet med de analoge kanaler er løst på dit tv?
Af hebbach
Jeg har desværre på nuværende tidspunkt ingen HDMI kilder, så jeg må melde pas.

Til gengæld kan jeg sige, at jeg RIGTIG glad for skærmen allerede! Klart og roligt billede (sidder ca. 4m væk) og jeg glæder mig allerede til at se AaB-Horsens imorgen!
:p
EDIT: Ovenstående kamp kunne vist være ligegyldig!!!!
Senest rettet af hebbach 06 okt 2008, 20:48, rettet i alt 1 gang.
Af InZane
InZane skrev:
Balloonatic skrev:Synes ikke jeg er stødt på EA versionen, men det er da en stor fordel :o
Den de har hos MobilUdsalg.dk er en EA version: http://www.mobiludsalg.dk/pi/Panasonic_ ... 9282_.aspx
De får den på lager igen i løbet af ugen, blev jeg informeret om i lørdags.
Jeg har netop snakket med Phillip fra MobilUdsalg og han siger, at de først får dem hjem igen i slutningen af næste uge. Derudover sagde han, at det blev PX81 de fik og ikke PX80. Nogen der kan fortælle mig, hvad forskellen er på de to, for det kunne han nemlig ikke? Han sagde blot, at det var en ny "forbedret" udgave.
Brugeravatar
Af radiomand
"Fin" Butik, personalet ved ikke engang hvad det er de sælger. :(

PX81 er til det Franske og Norske marked, har optisk digital lyd ud + MPEG4 tuner.
Af stellahell
hmm har lige bestilt PX80 hos multimediaworld.dk og er da ved at være spændt på at se hvilken model jeg ender med :)
Skal nok lige gi' info når det engang kommer - leveringstiden skulle være 9-10 dage (men sikkert længere).
Tilgengæld sagde manden fra multimediaworld at Panasonic har stoppet produktionen af PX80, fordi de snart lancerer en ny model. Ved ikke om der er hold i det?