27 sep 2008, 11:38
Hej jeg ville bare høre om nogen kunne forklare mig om der er forskel på en PX80 E og en EA eller ???
Balloonatic skrev:Synes ikke jeg er stødt på EA versionen, men det er da en stor fordelDen de har hos MobilUdsalg.dk er en EA version: http://www.mobiludsalg.dk/pi/Panasonic_ ... 9282_.aspx
yakken skrev:Kunne vi ikke lige få opklaret om der ER noget i snakken om E vs. EA modellerne, før alle går i panik?Nu synes jeg da ikke, at der er tale om panik fra nogen side. Der bliver jo bare givet eksempler på, hvor man kan købe E og EA, samt at jeg "bare" havde bestilt et PX80 og fik en EA model leveret.
hebbach skrev:Har du mulighed for at teste om problemet med de analoge kanaler er løst på dit tv?yakken skrev:Kunne vi ikke lige få opklaret om der ER noget i snakken om E vs. EA modellerne, før alle går i panik?Nu synes jeg da ikke, at der er tale om panik fra nogen side. Der bliver jo bare givet eksempler på, hvor man kan købe E og EA, samt at jeg "bare" havde bestilt et PX80 og fik en EA model leveret.
Men JA, en officiel udmelding ang E vs. EA ville da være dejligt inden debatten udvikler sig!
InZane skrev:Jeg har netop snakket med Phillip fra MobilUdsalg og han siger, at de først får dem hjem igen i slutningen af næste uge. Derudover sagde han, at det blev PX81 de fik og ikke PX80. Nogen der kan fortælle mig, hvad forskellen er på de to, for det kunne han nemlig ikke? Han sagde blot, at det var en ny "forbedret" udgave.Balloonatic skrev:Synes ikke jeg er stødt på EA versionen, men det er da en stor fordelDen de har hos MobilUdsalg.dk er en EA version: http://www.mobiludsalg.dk/pi/Panasonic_ ... 9282_.aspx
De får den på lager igen i løbet af ugen, blev jeg informeret om i lørdags.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.