Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hyperhero
Jeg køber W4500 i 40" inden 2 uger, så jeg skal nok lige komme med et referat, når jeg har fået sat det op osv.

Glæder mig virkelig, virkelig til at få det, da det er et super flot fjernsyn, med nogle super billedegenskaber.

Men hører selvfølgelig også gerne om nogle som har fået det før, både positive og negative ting!

Mvh. Kristoffer
Af sideshow
Så er 40W4500 i hus!!!!
Har ikke de store forudsætninger for at lave et fyldstgørende review, men her kommer min mening om skærmen.

Fik den i fredags, og må sige at jeg indtil videre er ustyrlig glad for den :)
Det er en fornøjelse at se tv på den, og det er overskueligt og nemt at finde rundt i menuerne.

Jeg har spillet en del PS3 på den allerede, og det er en sand fornøjelse. Har bla hentet en trailer fra Ironman i 1080p, som står så knivskarpt og i så bløde, behagelige og naturlige farven, at man skulle tro det var løgn. Har vel set traileren 10 gange efterhånden, og hver ligger jeg mærke til nye små detaljer i personernes ansigter etc.

Også de "pause-billeder" som sony har lagt ind på skærmen, fremstår i allerbedste kvalitet!

Både ved spil og hurtige bevægelser i film, følger den overlegent med og man sidder bare og betragter det hele med en god fornemmelse i maven:) Har spillet Ea Skate, Motorstorm og Resistance, og har ikke bemærket nogen form for lag eller andet.
Sort-gengivelsen er også rigtig god og ja...nærmest kulsort ;)

Har endnu ikke eksperimenteret med DLNA funktionen endnu, men det kommer i løbet af denne uge, hvor jeg forhåbentlig også skal se en blue ray film på den!

Det eneste lille bitte minus jeg har, drejer sig om fjernbetjeningen. Design, signal og størrelsen er helt fint, men knappen hvor man zapper op og ned i programmer, er placeret lidt for langt mod bagenden af fjerenbetjeningen, hvilket til tider kan virke lidt akavet. Men det er vel en smags sag:)

Alt i alt er jeg ovenud tilfreds med købet, og ser frem til mange gode timer i selvskab med den. Og jeg må sende varme anbefalinger herfra.

Skriv endelig hvis i har spørgsmål, så vil jeg gøre mit bedste for at svare:)
Af Holm86
Er W4500 og den nye Z-serie teknisk identiske?? bortset fra at Z'eren har 200hz?
Af anandersen
Jeg er selv meget tæt på at anskaffe mig dette dejlige tv.

Har du prøvet DLNA netværket og hvordan virker?
Af -jacob
Jeg tror godt at du kan regne med at billedet på W4500 OG Z4500 er meget ens.
Eneste forskel er nok at Z4500 har en kraftigere processor for at kunne køre i 200hz, og det spændende bliver jo så hvor stor forskellen bliver på Z4500 kontra alle de andre ved bevægelser.
Af TYBO
Z4500 er bare en del dyre....ca. 18000kr for en 40" i england.
Af Hyperhero
Uha jeg glæder mig til at jeg får det fjernsyn :)

Får den i "40 tommer! Har du prøvet DLNA netværket? Hvordan virker det?
Af stenergut
Er W4500 de 3000kr ekstra værd som den koster i forhold til A656?
Af sideshow
Må indrømme at jeg ikke har prøvet DLNA endnu, da jeg ikke har fået trukket et netkabel inde i stuen endnu. Har tilgengæld set en masse film, spillet ps3 og bare nydt at se tv på det.
Og det er virkelig en fornøjelse. Der var bla. en scene i Apocalypto, hvor jeg hoppede i stolen for ikke at blive ramt af forbipasserende pil. Det lignede at den fortsatte lige ud af skærmen. Måske et filmtrick, men det så godt nok godt ud på skærmen:) Og motionflow funktionen giver virkelig skarpe og behagelige billeder.
Kan kun anbefale dette tv.
Det har netop også modtager topkarakter på whathifi: http://whathifi.com/Review/Sony-KDL-40W4500/
Af anandersen
Netkabel, kan den ikke kobles op trådløst?
Af anandersen
Har set denne her model på nettet.
Sony 40" LCD-TV KDL-40W4500K Sort/blå.

Nogle der ved hvad K´et står for og hvor blå der er??

mvh
Anders
Af sideshow
jeg troede at den kunne koples op trådløst, men umiddelbart virker det ikke sådan. har kigget i manualen og i indstillingerne på tv'et, men kan ikke finde noget om trådløst. lidt skuffende hvis det er tilfældet, men hva fanden. det var ikke derfor jeg købte tv'et.

men er der nogen som ved om det kan kobles på DLNA trådløst?

mht farve, så er min helt sort. ved ikke hvad den beskrives som i reklamer, men den er flot!
Af loveduck
Oplever I Backlight Bleeding på fjernsynet?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8