Så er 40W4500 i hus!!!!
Har ikke de store forudsætninger for at lave et fyldstgørende review, men her kommer min mening om skærmen.
Fik den i fredags, og må sige at jeg indtil videre er ustyrlig glad for den
Det er en fornøjelse at se tv på den, og det er overskueligt og nemt at finde rundt i menuerne.
Jeg har spillet en del PS3 på den allerede, og det er en sand fornøjelse. Har bla hentet en trailer fra Ironman i 1080p, som står så knivskarpt og i så bløde, behagelige og naturlige farven, at man skulle tro det var løgn. Har vel set traileren 10 gange efterhånden, og hver ligger jeg mærke til nye små detaljer i personernes ansigter etc.
Også de "pause-billeder" som sony har lagt ind på skærmen, fremstår i allerbedste kvalitet!
Både ved spil og hurtige bevægelser i film, følger den overlegent med og man sidder bare og betragter det hele med en god fornemmelse i maven:) Har spillet Ea Skate, Motorstorm og Resistance, og har ikke bemærket nogen form for lag eller andet.
Sort-gengivelsen er også rigtig god og ja...nærmest kulsort
Har endnu ikke eksperimenteret med DLNA funktionen endnu, men det kommer i løbet af denne uge, hvor jeg forhåbentlig også skal se en blue ray film på den!
Det eneste lille bitte minus jeg har, drejer sig om fjernbetjeningen. Design, signal og størrelsen er helt fint, men knappen hvor man zapper op og ned i programmer, er placeret lidt for langt mod bagenden af fjerenbetjeningen, hvilket til tider kan virke lidt akavet. Men det er vel en smags sag:)
Alt i alt er jeg ovenud tilfreds med købet, og ser frem til mange gode timer i selvskab med den. Og jeg må sende varme anbefalinger herfra.
Skriv endelig hvis i har spørgsmål, så vil jeg gøre mit bedste for at svare:)