22 sep 2008, 00:22
Hej Flatpanels.
Jeg har nu flere gange været herinde for at finde ud af, hvilket tv jeg skal købe til min stue, men jeg er desværre ikke blevet klogere. Jeg har også læst vejledninger og guides, men jeg føler mig desværre mere forvirret end klar til at købe et nyt tv.
Derfor vender jeg mig nu til jer eksperter
Jeg er virkelig på bar bund i specifikationsjunglen og kan ikke finde ud af, hvad der virkelig er relevant for mit køb.
Hvad jeg dog ved er:
Afstand til tv (væggen) er ca. 4 meter.
Billedkvaliteten skal være i top (så god som muligt i hvert fald).
Jeg har kabel tv og vil gerne have en DVB-C tuner.
Jeg har tænkt mig at bruge omkring 5000 kr.
Jeg vil gerne kunne se både digitalt tv og HD-tv.
Jeg vil også gerne kunne tilslutte min computer samt harddiskoptager, video osv. (har pt ikke nogen konsol).
Hvad skal jeg vælge, er der nogle der kan hjælpe en vildfaren med at købe et TV?
Venlig hilsen
Rasmus
Jeg har nu flere gange været herinde for at finde ud af, hvilket tv jeg skal købe til min stue, men jeg er desværre ikke blevet klogere. Jeg har også læst vejledninger og guides, men jeg føler mig desværre mere forvirret end klar til at købe et nyt tv.
Derfor vender jeg mig nu til jer eksperter
Jeg er virkelig på bar bund i specifikationsjunglen og kan ikke finde ud af, hvad der virkelig er relevant for mit køb.
Hvad jeg dog ved er:
Afstand til tv (væggen) er ca. 4 meter.
Billedkvaliteten skal være i top (så god som muligt i hvert fald).
Jeg har kabel tv og vil gerne have en DVB-C tuner.
Jeg har tænkt mig at bruge omkring 5000 kr.
Jeg vil gerne kunne se både digitalt tv og HD-tv.
Jeg vil også gerne kunne tilslutte min computer samt harddiskoptager, video osv. (har pt ikke nogen konsol).
Hvad skal jeg vælge, er der nogle der kan hjælpe en vildfaren med at købe et TV?
Venlig hilsen
Rasmus