Log ind med sociale netværk
01 sep 2008, 22:42
forstår ikke det blir så dyrt bare pga der er led baggrund :S
alle fabrikanter kommer jo med LED baggrund i deres nyere modeller så man burde da tro at det kunne trække priserne lidt ned.
havde ellers gået og troet at X4500 var det tv jeg skulle have
alle fabrikanter kommer jo med LED baggrund i deres nyere modeller så man burde da tro at det kunne trække priserne lidt ned.
havde ellers gået og troet at X4500 var det tv jeg skulle have
10 sep 2008, 09:14
Så er det d. 19.9. at W4500 lander i butikkerne.
Forhåbentlig... Er der nogen som har en idé om, hvor meget det vil nå at falde i pris inden da. Og hvor meget det evt. vil falde i pris inden for den første måneds tid efter det har ramt butikkerne? Rent erfaringsmæssigt...
10 sep 2008, 09:27
Den kommer IKKE til at falde hurtig i pris.
Prisen er ca. den samme som i england.
http://www.titandata.dk/login.php?confi ... &ti=223018
Prisen er ca. den samme som i england.
http://www.titandata.dk/login.php?confi ... &ti=223018
20 sep 2008, 17:41
Jeg så det i fona i odense igår, og det så rigtig godt ud, jeg køber selv et. Hvor meget anderledes det er end w4000 er lidt svært at sige .. der hang en af de små modeller af w4000 ved siden af et 46" w4500 og der så w4000 faktisk bedre ud, om det var afstanden eller indstillingerne det ved jeg ikke. Men nu er sådan noget jo også meget forskelligt fra person til person, men jeg synes bare det stod lidt mere skarpt på w4000.
20 sep 2008, 21:53
Jeg har også lige set W4500 med mine egne øjne. Og der stod også et W4000 lige ved siden af. Jeg må nu sige at billedet på W4500 så en del bedre ud! Det var som om at den havde mere overskud og var hurtigere. Både mht. billede og menuer men også mht. lag. Og så kan jeg godt li' den sorte farve i bunden! Men jeg har hørt at dens DLNA kun kan bruges til billeder og mp3 og ikke til video.. Håber det ikke er rigtigt eller at den kan opgraderes senere..
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto