Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af keler
yakken skrev:... ja, i 52" modellen. Det var jo også ca. hvad du måtte slippe for X3500 i den største model i sin tid.
På recordere.dk har der været snakket om at den nye 52" kommer til at ligge på omkring 40.000,-

Sindsygt...
Af Holm86
forstår ikke det blir så dyrt bare pga der er led baggrund :S

alle fabrikanter kommer jo med LED baggrund i deres nyere modeller så man burde da tro at det kunne trække priserne lidt ned.

havde ellers gået og troet at X4500 var det tv jeg skulle have :(
Af houg
Så er det d. 19.9. at W4500 lander i butikkerne. :p Forhåbentlig... Er der nogen som har en idé om, hvor meget det vil nå at falde i pris inden da. Og hvor meget det evt. vil falde i pris inden for den første måneds tid efter det har ramt butikkerne? Rent erfaringsmæssigt...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
... den side kræver login for at se priser.
Af houg
På Pricerunner.dk står Titandata med prisen kr. 11.125,-.
Hvordan ved du, at de ikke falder i pris? Jeg kan forstå på et tidligere indlæg, som jeg desværre ikke kan finde igen, at W4000'eren dalede en del i pris det første stykke tid.
Af TYBO
Fordi danmark er langsom til at reducere priserne i forhold til england.
Selfølgelig vil den falde i pris men du ser ikke en voldsom prisfald med det samme.
Mit bud er at den ligger lige under 10000 til jul
Af houg
Tak for svarene.. :)
Af TYBO
Selvfølgelig kan der sket noget uforudset så som stor stigning/fald i dollorkursen eller en form for priskrig mellem de store fladskærmsproducenter.
Af houg
Det er klart. Men det er vel den risiko der altid vil være forbundet med at købe hifi, som så meget andet. Det er faktisk noget af en belastning, gerne at ville have det seneste, bedste... (Inden for de økonomisk opnåelige rammer) :)
Af houg
Nu må i MEGET gerne lægge lidt anmeldelse på banen, hvis der er nogen som skulle få dette tv inden for hjemmets 4 vægge... Spændt på at høre hvordan det tager sig ud..
Af dkjærgaard
Jeg så det i fona i odense igår, og det så rigtig godt ud, jeg køber selv et. Hvor meget anderledes det er end w4000 er lidt svært at sige .. der hang en af de små modeller af w4000 ved siden af et 46" w4500 og der så w4000 faktisk bedre ud, om det var afstanden eller indstillingerne det ved jeg ikke. Men nu er sådan noget jo også meget forskelligt fra person til person, men jeg synes bare det stod lidt mere skarpt på w4000.
Af lennon
Har læst en Norsk test . Og det ser ikke ud til at SonyW4500 formår at "close the gap" til Pioneer 5090 mht billedkvalitet . Men mindre kan også gøre det . .
Af JKay
Jeg har også lige set W4500 med mine egne øjne. Og der stod også et W4000 lige ved siden af. Jeg må nu sige at billedet på W4500 så en del bedre ud! Det var som om at den havde mere overskud og var hurtigere. Både mht. billede og menuer men også mht. lag. Og så kan jeg godt li' den sorte farve i bunden! Men jeg har hørt at dens DLNA kun kan bruges til billeder og mp3 og ikke til video.. Håber det ikke er rigtigt eller at den kan opgraderes senere..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8