Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DonAndersen
Hej

Er på jagt efter et nyt antennekabel, eller måske en helt ny måde at tilslutte mit TV på. Er ikke helt tilfreds med kvaliteten af billedet.

Har et 37" Samsung M86 med en DVB-T tuner, men kører mest det analoge signal, da udvalget i digitale kanaler er begrænset.

Jeg har et Yousee abbonoment, men er lidt på bar bund om hvad der er bedst, og hvad der gør et kabel godt.

Håber nogen kan hjælpe mig. Er ikke interesseret i at smide overdrevet mange penge for et kabel, da jeg er på SU, men giver gerne penge for en god kvalitet.
Af NoNameDesigndk
hvilken type yousee har du ? Analogt eller digitalt? Hvis du har analogt ville digitalt måske være en løsning.. Analogt er der en begrænsning for hvor godt du kan gøre, men et bedre kabel kan måske ændre lidt..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Med et M87 og et analogt antennekabel kan det jo kun være et alm. Kabel-TV abonnement, der er analogt. Udgiften for at gøre dette digitalt er så høj, at det slet ikke kan sammenlignes med blot at købe et nyt antennekabel.

Om du får noget ud af et nyt kabel er lidt tvivlsomt, men sørg dog for at få nogle afskærmede terminaler i begge ender, dvs. med metalhus - ikke plastichus. Der er vist et par andre tråde her i dette forum der omhandler antennekabel og hvor man kan købe det.
Af DonAndersen
Okay... syntes ellers jeg har prøvet at gennemsøge foraet sådan nogenlunde; Fleste tråde handler om HDMI. Hmmm... men køber da helt sikkert noget der er lidt afskærmet.

Ved godt det ville være bedre at få et digitalt abbonoment, men jeg er så heldig at vi får alle kanalerne gratis fra yousee, så kan godt nøjdes med det indtil videre.