23 apr 2008, 00:02
Jeg går med kraftige overvejelser om at købe et TV som skal gå godt i spænd med den PS3 jeg har bestilt. Det skal lige siges at jeg primært kommer til at bruge det til Film, enten via Blu-Ray eller fra PC'en.
Jeg har tænkt mig at købe et Panasonic TH 42PZ80E
Oprindeligt ville jeg have købt TH 42PZ85E, men så læste jeg konklusionen i denne temmelig dybdegående anmeldelse anmeldelse
Her konkluderer man at den eneste forskel på de to modeller er en funktion som kaldes "Intelligence Frame Creation" som kan slås fra og til på 85'eren og som ifølge anmelderen gør mere skade end gavn. Her er hvad han mener om den funktion:
* makes film-based content look like video
* introduces interpolation artefacts especially with fast-action sports
* increases input lag by up to 55 miliseconds (55ms)
* smoothens jagged edges marginally in standard-definition
* adds pulsatile micro-feathering to vertical lines, leading to a decrease in both static and motion high-definition resolution on the Panasonic TH42PZ85B
Og da modellen uden dette feature er 1500,- billigere, vil jeg hoppe på den.
Så jeg ville sådan set høre om I har nogen indsigelser imod mit valg? Mit budget er MAKS 13.500
Jeg har tænkt mig at købe et Panasonic TH 42PZ80E
Oprindeligt ville jeg have købt TH 42PZ85E, men så læste jeg konklusionen i denne temmelig dybdegående anmeldelse anmeldelse
Her konkluderer man at den eneste forskel på de to modeller er en funktion som kaldes "Intelligence Frame Creation" som kan slås fra og til på 85'eren og som ifølge anmelderen gør mere skade end gavn. Her er hvad han mener om den funktion:
* makes film-based content look like video
* introduces interpolation artefacts especially with fast-action sports
* increases input lag by up to 55 miliseconds (55ms)
* smoothens jagged edges marginally in standard-definition
* adds pulsatile micro-feathering to vertical lines, leading to a decrease in both static and motion high-definition resolution on the Panasonic TH42PZ85B
Og da modellen uden dette feature er 1500,- billigere, vil jeg hoppe på den.
Så jeg ville sådan set høre om I har nogen indsigelser imod mit valg? Mit budget er MAKS 13.500