08 jul 2008, 20:00
Min første post herinde 
Hey Folkens..
da jeg skal ind til værnepligt her fra August til December, får jeg jo nogle ekstra uventede penge. Som jeg har overvejet at bruge på at udskifte Mit 5 - 6 års gamle fjernsyn.
De gamle har et LCD fjernsyn fra Phillips med Ambilight og 1080p FULL HD - super dejligt billede. Men ikke mere OT nu.
Jeg vil gerne have, at i anbefaler et fjernsyn jeg skal have.
Krav:
- 42-50 tommer
- Må gerne være lidt blær
- Farve: Sort
- Evt FULL HD? har læst herinde, at man ikke kan se forskel på HD ready og FULL HD i den størrelse?
- Et godt billede
Pris idé: 10.000 - 15.000 (+/- 2k)
-------------------------------------
Derudover, skal jeg jo, som den drengerøv jeg nu er, også have noget ordenligt HIFI.
Krav:
- 5:1 eller 7:1 surround
- God lyd? (ja selvfølgelig)
Pris idé : 5.000 til 10.000
Er der andet jeg skal tænke på? Er der noget jeg har glemt, eller skal være opmærksom på?
Håber der er en som vil hjælpe en studerende (:P) med at vejlede om et godt system
på forhånd tak
- zzup
Hey Folkens..
da jeg skal ind til værnepligt her fra August til December, får jeg jo nogle ekstra uventede penge. Som jeg har overvejet at bruge på at udskifte Mit 5 - 6 års gamle fjernsyn.
De gamle har et LCD fjernsyn fra Phillips med Ambilight og 1080p FULL HD - super dejligt billede. Men ikke mere OT nu.
Jeg vil gerne have, at i anbefaler et fjernsyn jeg skal have.
Krav:
- 42-50 tommer
- Må gerne være lidt blær
- Farve: Sort
- Evt FULL HD? har læst herinde, at man ikke kan se forskel på HD ready og FULL HD i den størrelse?
- Et godt billede
Pris idé: 10.000 - 15.000 (+/- 2k)
Derudover, skal jeg jo, som den drengerøv jeg nu er, også have noget ordenligt HIFI.
Krav:
- 5:1 eller 7:1 surround
- God lyd? (ja selvfølgelig)
Pris idé : 5.000 til 10.000
Er der andet jeg skal tænke på? Er der noget jeg har glemt, eller skal være opmærksom på?
Håber der er en som vil hjælpe en studerende (:P) med at vejlede om et godt system
på forhånd tak
- zzup