25 jun 2008, 21:27
					 #40017
						        
										
										
					
					
							Hej. Jeg har et problem med KARVIA
Tirsdag 20/5
Sendte jeg mit tv ind til Karvia for at de skulle opdateres og rettes lidt til.
De sagde det ville tage 2-3 dage at lave det.
Tirsdag 27/5
Ringede jeg til deres rep.
Her fik jeg så at vide at de har stoppet som Karvia's rep. den samme uge, og at jeg skulle kontakte Kariva.
Skrev der efter en mail til Karvia og fik et par timer efter dette svar.
"Hej Lars.
Er det lige sendt ind eller har det været inde længe?"
Så jeg skrev tilbage, men fik intet svar.
Fredag. 6/6
Fik jeg endelig men mail fra dem.
Vi skrev sammen og fandt fint ud af det hele. Hvor han til sidst skriver
"Fino
Det er fixet mandag/tirsdag. Så hører du nærmere."
Onsdag 11/6
Skrev jeg til dem igen for at høre hvordan det gik.
De skrev tilbage timer efter
"Opdateringen er foretaget. Nu mangler jeg at modtage noget afskærmningsmateriale således din fjernbetjening kommer til at virke 100% igen.
Der skulle ikke gå mange dage så er dit tv klart."
Fint tænkte jeg.
Onsdag 25/6
Har ikke hørt fra dem siden, selvom der er sendt mange mails.
Og hvergang man ringer til dem melder den bare optaget, så der kan ikke ringes til dem.
Så ville bare lige vide.
Hvad skal jeg gøre i sådan en sag?
Håber der er en der kan hjælpe mig
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Tirsdag 20/5
Sendte jeg mit tv ind til Karvia for at de skulle opdateres og rettes lidt til.
De sagde det ville tage 2-3 dage at lave det.
Tirsdag 27/5
Ringede jeg til deres rep.
Her fik jeg så at vide at de har stoppet som Karvia's rep. den samme uge, og at jeg skulle kontakte Kariva.
Skrev der efter en mail til Karvia og fik et par timer efter dette svar.
"Hej Lars.
Er det lige sendt ind eller har det været inde længe?"
Så jeg skrev tilbage, men fik intet svar.
Fredag. 6/6
Fik jeg endelig men mail fra dem.
Vi skrev sammen og fandt fint ud af det hele. Hvor han til sidst skriver
"Fino
Det er fixet mandag/tirsdag. Så hører du nærmere."
Onsdag 11/6
Skrev jeg til dem igen for at høre hvordan det gik.
De skrev tilbage timer efter
"Opdateringen er foretaget. Nu mangler jeg at modtage noget afskærmningsmateriale således din fjernbetjening kommer til at virke 100% igen.
Der skulle ikke gå mange dage så er dit tv klart."
Fint tænkte jeg.
Onsdag 25/6
Har ikke hørt fra dem siden, selvom der er sendt mange mails.
Og hvergang man ringer til dem melder den bare optaget, så der kan ikke ringes til dem.
Så ville bare lige vide.
Hvad skal jeg gøre i sådan en sag?
Håber der er en der kan hjælpe mig

