Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nowak
Hmm.. det lyder ellers til at være rimeligt sikkert, de butikker jeg har kigget hos har fået meget god brugervurdering, så tror ikke lige at de går og snyder folk :) men kan godt se din pointe :D

Altså jeg er kun interreseret i 1 stk. tv, om det er det ene eller det andet må prisen på tv'erne jo afgøre.. men jeg hælder mest til et pz85.. eller pz81 hvis det kunne bringes på banen?
Af NoNameDesigndk
nej okay det tror jeg da heller ikke, men der er ingen mulighed for at sikre sig at man får hvad man betaler for.. men jeg kan se man kan bruge paypal ved dem, det lyder da fint nok, for så får man ligepludselig muligheden for at trække sine penge tilbage.. ca. 11.000 inkl gebyrer osv.. men den er jo ikke på lager ved dem .. ?

okay.. var også det jeg mente..
pz81 eksisterer da ikke i DK ? er det ikke en britisk model eller sådan ? hvad ligger den til prismæssigt ?
Af nowak
nej de har den dog ikke på lager, men det får de jo..

Mener helller ikke at pz81 eksisterer i DK, men min tv søgen har vist sat sig fast hos de tyske netbutikker da deres priser lyder MEGET mere attraktive end hos netbutikkerne i DK.

af hvad jeg har forstået har pz81 en indbygget freesat tuner, som gør at man kan modtage freesat signalet gratis, og der er også hd kanaler.. freesat er engelsk, så hvis man vælger det, må man undvære danske undertekster og SAS liga fodbold.. Men der er pt. 80 kanaler og der skulle gerne komme mange flere i løbet af de næste par måneder. man skal vist bare have en parabol for at modtage signalet, men er ikke helt inde i hvordan det fungerer..
Designet på pz81 er også meget federe end på pz85/80 efter min mening.

Prismæssigt ligger den lige under pz85 i tyskland.
Af NoNameDesigndk
hehe ja det gør de jo nok .. ;)

hmm jeg tror ikke du får mange danskere med på at købe pz81 så..

okay..
Af MRLUND
Jeg er også klar på køb af 42pz85.. hvis det bliver inden for den næste måneds tid....
Af nowak
hvordan ser det ud foreløbigt med fælleskøbene? hvor mange skal der ca. være med før at vi rammer en fornuftig pris?
Af NoNameDesigndk
Jeg tror ikke vi kan samle nok om PZ85, så den har jeg droppet lidt, med mindre der pludselig er stor tilgang til den.. men når jeg kommer hjem fra arbejde prøver jeg lige at tælle op hvor mange der har sagt de kunne have lyst til denne model.. Fleggaard kunne vist ikke gøre denne billigere end listeprisen på 12.500, men det er jo også en DK model, så det er da alligevel godt.. måske kan vi ved 10 eller mere få den 500 ned eller lign., men jeg kan intet garantere.. Men jeg kan da prøve, når jeg har fået talt op hvor mange der vil have den, at sende en mail ud til forskellige netshops for at høre om de vil give et tilbud.. Nogle specifikke I ønsker at jeg skal prøve ? (getmore self, men hvad ellers ? :P ej gas ;) )

jeg er begyndt at satse på PZ800 i stedet, og dér venter jeg på tilbud fra Fleggaard og CineMagic.. (og om de overhovedet har lyst til at sælge til os..) CineMagic svarer en gang i næste uge, når indkøberen har haft tid til at kigge på det.. Fleggaard svarer vel en af de næste dage.. eller også en gang i næste uge.. Ligeledes med denne, hvilke netshops skal jeg forsøge at hente tilbud fra ?
Af MRLUND
Jeg er ude igen. har lige selv købt ved expert i give.
Af Jesper09
Jeg har netop set et 42 PZ80 til 9.374 kr. hos Getmore A/S

(http://hifipriser.dk/Products/Listprice ... +TH+42Pz80).

De sælger også PZ80E modellen, men jeg kan ikke umiddelbart se forskel på de to?

Et PX80 hos fx. http://www.danskitlager.dk/plasma_tv/42 ... ic_342_da/ koster 7.499 kr, så en merpris på små 2.000 kr. syntes jeg er godt givet ud for den højere opløsning mv. Jeg ved godt at mange herinde siger, at de ikke betyder alverden, men BluRay er kommet for at blive - og det MÅ se bedre ud.

Jeg hopper ihvertfald på et PZ80 O_O
Af NoNameDesigndk
det er bare i orden mrlund.. Hvor meget skulle du så slippe for den, nu det var en "fysisk" butik ?
Jesper09 skrev:Jeg har netop set et 42 PZ80 til 9.374 kr. hos Getmore A/S

(http://hifipriser.dk/Products/Listprice ... +TH+42Pz80).

De sælger også PZ80E modellen, men jeg kan ikke umiddelbart se forskel på de to?

Et PX80 hos fx. http://www.danskitlager.dk/plasma_tv/42 ... ic_342_da/ koster 7.499 kr, så en merpris på små 2.000 kr. syntes jeg er godt givet ud for den højere opløsning mv. Jeg ved godt at mange herinde siger, at de ikke betyder alverden, men BluRay er kommet for at blive - og det MÅ se bedre ud.

Jeg hopper ihvertfald på et PZ80 O_O
Øh .. ? hvad havde den post med denne tråd at gøre ? kæden hoppede lidt af for mig.. ??
Af MRLUND
Det er lidt svært at sige, da jeg bare har fået en samlet pris for det hele... med forsikringer, vægophæng og kabler
Af NoNameDesigndk
nårh okay ;) bare i orden så .. det smarte ved at handle ved en butik i byen .. man kan ofte forhandle sig til billigere priser.. ;)
Af nowak
glæder mig til at se hvikle tilbud du får på pz85 og pz800.. men som sagt., så vil jeg altså ikke give 12.000 for et pz85 når jeg kan få det til under 11.000 fra Tyskland.

Synes det er fedt at du tager et initiativ til de her fælleskøb :)
Af nowak
noget nyt?