insideout skrev:
Zepto kan til enhver tid selv bestemme hvem de vil handle med, du lægger en order Zepto kikke på den og sender en ordre bekræftigelse til dig. Dette er det samme som at I gir hånd på en handel og dette kræver 2 hænder = en ordre og en ordre bekræftigelse.
Helt så simpelt er det faktisk ikke, men nu er der ingen grund til at begynde at diskutere detaljerne i paragraffer osv.
Men i korte træk har du ret til en hvis grænse - De to hænder der skal til er faktisk ikke en ordre og en bekræftigelse - Det sidste er en formalitet - Det der skal til er et tilbud og en accept - Tilbud'et har de fremsat på deres website og tilbudet har jeg accepteret ved at lave en ordre som jeg efterfølgende også har fået bekræftet på en udskrift på deres site.
Men udover det tuder jeg som ikke over det - For mig gør det ærlig talt ikke den store forskel. Jeg er ikke på SU eller på anden måde økonomisk begrænset - Men for mig handler det om princippet - At når et tilbud fremsættes så er man juridisk forpligtet til at leve op til det og jeg synes der er nogle ting der lugter lidt af at det gør man måske ikke helt - Eller som minimum at man laver nogle krumspring for at begrænse sig fordi man ikke har formået at håndtere tingene korrekt.
Personligt så synes jeg at principper er værd at kæmpe for - Hvis man ikke tager de kampe så kan alle bare gøre som det passer sig i sidste ende.