Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Peak A Boo
Og nu blev lortet kørt fuldkommen i knæ. :((
Af insideout
Peak A Boo skrev:Og nu blev lortet kørt fuldkommen i knæ. :((
Det var godt, så kan der være vi andre med "kun" en browser + vindue kan komme til :D.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis alle brugere sidder med 10 browservinduer, så er det da klart at siden går ned. Selv hvis I kommer igennem, så mangler I jo altså stadig at få verificeret købet, dvs. der skal minimum 2 svar til fra serveren.
Af Peak A Boo
Netop, siden bliver ved med at gå ned når jeg trykke "forsæt", når jeg har valgt vægbeslag. !:(
Af qstR
Er slet ikke kommet igennem endnu, arg :D
Af Peak A Boo
Nu får jeg intet svar - overhovedet!
Af Stagis
I er ikke ret gode til det :p

Jeg har fået min ordre igennem, dog fik jeg ikke vægbeslaget med, men har lige snakket med Zepto, det ku jeg vist sagtens bestille senere :-)

Held og lykke med det gutter ;)

Mvh.
Stagis
Af qstR
Stagis skrev:I er ikke ret gode til det :p

Jeg har fået min ordre igennem, dog fik jeg ikke vægbeslaget med, men har lige snakket med Zepto, det ku jeg vist sagtens bestille senere :-)

Held og lykke med det gutter ;)

Mvh.
Stagis
Heldige asen!!
Af Stagis
qstR skrev: Heldige asen!!
Tak tak...! Min kammerat ringede til dem for noget tid siden, der sagde de at det var gået helt ned, og der på daværende tidspunkt kun var kommet 15 igennem, så der er håb endnu!

Btw. Det løber alligevel op i over 2900 kr. - Det skal ikke meget længere op før man kan få noget der er mere værd andet sted...

Mvh.
Stagis
Af Peak A Boo
Jeg kommer absolut ingen vejne, pt. Det undrer mig at Zepto ikke har fået en betydelig bedre båndbredde netop i dag.
Af qstR
Stagis skrev:
qstR skrev: Heldige asen!!
Tak tak...! Min kammerat ringede til dem for noget tid siden, der sagde de at det var gået helt ned, og der på daværende tidspunkt kun var kommet 15 igennem, så der er håb endnu!

Btw. Det løber alligevel op i over 2900 kr. - Det skal ikke meget længere op før man kan få noget der er mere værd andet sted...

Mvh.
Stagis
Det kunne jeg satme godt forestille.. De er gået fuldstændigt kolde! Som om de ikke burde have set det komme O-O

Men ja, det er da billigt - men kvaliteten er selvfølgelig derefter..
Af Stagis
qstR skrev:Det kunne jeg satme godt forestille.. De er gået fuldstændigt kolde! Som om de ikke burde have set det komme O-O

Men ja, det er da billigt - men kvaliteten er selvfølgelig derefter..
Ja, det er utroligt de aldrig lurer sådan noget.. Det er akkurat det samme, som da billetlugen sku sælge Robbie Williams billetter...

Hvor langt kan du egentlig komme i systemet qstR?
Af Peak A Boo
Jeg kan - efter gentagende gange - kun komme til der hvor man kan konfigurere ens køb. Uanset om jeg trykke "forsæt" eller "Best Buy" - for at få vægbeslag med - så timer den bare out.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Om end meget sløvt, kan jeg godt komme igennem til siden nu. Så forsøg eventuelt nu.

Det ser ud til at Zepto endnu en gang er blevet "overrasket" over opmærksomheden omkring tilbuddet.

Det er dog også ret revolutionært med en 32 tommer til lige under 2500. Hvis nogen havde spurgt mig for et par år tilbage, så havde jeg ikke forestillet mig, at vi allerede ville være her. Jeg husker tydeligt den første 32 tommer fladskærm jeg havde inden for væggene. Den stod til 15.000-18.000 de fleste steder. :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15