Log ind med sociale netværk
16 jun 2008, 10:55
Hvis alle brugere sidder med 10 browservinduer, så er det da klart at siden går ned. Selv hvis I kommer igennem, så mangler I jo altså stadig at få verificeret købet, dvs. der skal minimum 2 svar til fra serveren.
16 jun 2008, 10:57
Netop, siden bliver ved med at gå ned når jeg trykke "forsæt", når jeg har valgt vægbeslag. 
16 jun 2008, 11:31
Btw. Det løber alligevel op i over 2900 kr. - Det skal ikke meget længere op før man kan få noget der er mere værd andet sted...
Mvh.
Stagis
qstR skrev: Heldige asen!!Tak tak...! Min kammerat ringede til dem for noget tid siden, der sagde de at det var gået helt ned, og der på daværende tidspunkt kun var kommet 15 igennem, så der er håb endnu!
Btw. Det løber alligevel op i over 2900 kr. - Det skal ikke meget længere op før man kan få noget der er mere værd andet sted...
Mvh.
Stagis
16 jun 2008, 11:36
Jeg kommer absolut ingen vejne, pt. Det undrer mig at Zepto ikke har fået en betydelig bedre båndbredde netop i dag.
16 jun 2008, 11:36
Men ja, det er da billigt - men kvaliteten er selvfølgelig derefter..
Stagis skrev:Det kunne jeg satme godt forestille.. De er gået fuldstændigt kolde! Som om de ikke burde have set det kommeqstR skrev: Heldige asen!!Tak tak...! Min kammerat ringede til dem for noget tid siden, der sagde de at det var gået helt ned, og der på daværende tidspunkt kun var kommet 15 igennem, så der er håb endnu!
Mvh.
Stagis
16 jun 2008, 11:41
Hvor langt kan du egentlig komme i systemet qstR?
qstR skrev:Det kunne jeg satme godt forestille.. De er gået fuldstændigt kolde! Som om de ikke burde have set det kommeJa, det er utroligt de aldrig lurer sådan noget.. Det er akkurat det samme, som da billetlugen sku sælge Robbie Williams billetter...![]()
Hvor langt kan du egentlig komme i systemet qstR?
16 jun 2008, 11:43
Jeg kan - efter gentagende gange - kun komme til der hvor man kan konfigurere ens køb. Uanset om jeg trykke "forsæt" eller "Best Buy" - for at få vægbeslag med - så timer den bare out.
16 jun 2008, 11:45
Om end meget sløvt, kan jeg godt komme igennem til siden nu. Så forsøg eventuelt nu.
Det ser ud til at Zepto endnu en gang er blevet "overrasket" over opmærksomheden omkring tilbuddet.
Det er dog også ret revolutionært med en 32 tommer til lige under 2500. Hvis nogen havde spurgt mig for et par år tilbage, så havde jeg ikke forestillet mig, at vi allerede ville være her. Jeg husker tydeligt den første 32 tommer fladskærm jeg havde inden for væggene. Den stod til 15.000-18.000 de fleste steder.
Det ser ud til at Zepto endnu en gang er blevet "overrasket" over opmærksomheden omkring tilbuddet.
Det er dog også ret revolutionært med en 32 tommer til lige under 2500. Hvis nogen havde spurgt mig for et par år tilbage, så havde jeg ikke forestillet mig, at vi allerede ville være her. Jeg husker tydeligt den første 32 tommer fladskærm jeg havde inden for væggene. Den stod til 15.000-18.000 de fleste steder.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto