26 maj 2008, 17:39
Jeg har selv lige købt 37PX80'ern. Jeg sidder ikke mere en max 2 meter væk, ofte tættere på. Og ved du hvad? Det gør ikke spor
Jeg har ihvertfald ikke noget imod det.
Hvad gamning angår har jeg ikke fået tilsluttet en PS3 endnu. Men kunne forestille mig, at det ikke har særligt meget at sige.
jonashansen skrev:HejHey![]()
jeg overvejer lidt at købe 37PX80, da det er et godt tv til en super pris. jeg er bare lidt itvivel, da jeg nok kun kommer til at sidde omkring 1,5 til 2 meter væk fra det om det bliver for stort? . Jeg har også tænkt mig at bruge den til at game lidt counter strike og cod4, men bliver nok ikke det helt store. Ved ikke om der er nogen der har nogle erfaringer med hensyn til at sidde a tæt på eller gaming på skærmen?
( jeg har læst den artikel her inde på flatpanels, hvor man kan tæste hvor tæt på man må sidde)
Jeg har selv lige købt 37PX80'ern. Jeg sidder ikke mere en max 2 meter væk, ofte tættere på. Og ved du hvad? Det gør ikke spor
Jeg har ihvertfald ikke noget imod det.
Hvad gamning angår har jeg ikke fået tilsluttet en PS3 endnu. Men kunne forestille mig, at det ikke har særligt meget at sige.