Log ind med sociale netværk
28 maj 2008, 10:33
Panasonic Viera TH-37PX80.
* Hvad skal du bruge dit TV til?
* Hvor skal det placeres?
* Hvor langt fra skærmen sidder du ca?
* Hvad skal du bruge dit TV til?
* Hvor skal det placeres?
* Hvor langt fra skærmen sidder du ca?
29 maj 2008, 16:57
Jeg bringer lige dette emne op igen:
Jeg er på udkig efter et godt fladskærms-tv. Jeg vil gerne skifte mit gamle 28" CRT tv ud.
AFSTAND
Det skal stå på mit værelse henne ved min seng.. Så alt efter hvor jeg ligger vil skærmen være mellem 2-2,5 meter fra mine øjne..
FORBRUG
Mit forbrug af TV er rimelig stort. Jeg ser mest tv. Dernæst PS3. dernæst DVD. jeg har analog TV, ikke digital. Ønsker selvfølgelig en rigtig lækker oplevelse når jeg spiller PS3, og ser DVD.
Jeg er har fået anbefalet panasonic 37"PX80, men jeg har sq bare bange for det bliver for stort :/.. Så hvis jeg nu ikke skal ha' et 37 TV, hvad kan i så anbefale?
hilsen Joko
Jeg er på udkig efter et godt fladskærms-tv. Jeg vil gerne skifte mit gamle 28" CRT tv ud.
AFSTAND
Det skal stå på mit værelse henne ved min seng.. Så alt efter hvor jeg ligger vil skærmen være mellem 2-2,5 meter fra mine øjne..
FORBRUG
Mit forbrug af TV er rimelig stort. Jeg ser mest tv. Dernæst PS3. dernæst DVD. jeg har analog TV, ikke digital. Ønsker selvfølgelig en rigtig lækker oplevelse når jeg spiller PS3, og ser DVD.
Jeg er har fået anbefalet panasonic 37"PX80, men jeg har sq bare bange for det bliver for stort :/.. Så hvis jeg nu ikke skal ha' et 37 TV, hvad kan i så anbefale?
hilsen Joko
29 maj 2008, 18:31
37" bliver slet ikke for stort 
Jeg har netop lånt en 40" D3000 og sidder omkring halvanden meter fra den.
Det er SLET ikke for stort.
Mine kilder er analog tv, (en smule digitalt, dr1, tv2, dr2).
Og så min computer.
Jeg har netop lånt en 40" D3000 og sidder omkring halvanden meter fra den.
Det er SLET ikke for stort.
Mine kilder er analog tv, (en smule digitalt, dr1, tv2, dr2).
Og så min computer.
30 maj 2008, 11:24
Ja, for plasma-TV er de slukkede, men det er jo kun en konsekvens af den måde som plasma virker på.
Burn-in kan jo også fremkomme i omvendt betydning, således at de sorte bjælker ældes langsommere end resten af skærmen og det vil have samme generende effekt.
Burn-in kan jo også fremkomme i omvendt betydning, således at de sorte bjælker ældes langsommere end resten af skærmen og det vil have samme generende effekt.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto