29 maj 2008, 20:20
Jeg har fået et tilbud på en medarbejder PC, der står under tekniske specs at der på grafikkortet (GeForce8800 GT) er S-Video og RCA udgang, der står ikke noget om at der skulle være alm. VGA eller DVI udgang, jeg har så søgt på nettet og kan ikke finde nogen kort af denne type, som ikke har har DVI, så vil høre om der er nogen, der ved om det kan passe at der bliver lavet kort uden VGA og DVI?
Jeg har tænkt mig at stille min nye pc op i stedet for min gamle VHS video
Så mit problem er hvis nu specs på grafikkortet passer, kan man så bruge S-Video, som main monitor uden at have en skærm at sætte til PC'en først?
Hvis nu der er DVI på, som på de modeller jeg har kigget på hos edbpriser, kan man så slutte det til via HDMI?
Har kigget på mange Skærme, men har ikke fundet nogen der har mulighed for DVI, så tænke det måske var fordi man kunne slutte DVI til via HDMI.
Jeg har tænkt mig at stille min nye pc op i stedet for min gamle VHS video
Så mit problem er hvis nu specs på grafikkortet passer, kan man så bruge S-Video, som main monitor uden at have en skærm at sætte til PC'en først?
Hvis nu der er DVI på, som på de modeller jeg har kigget på hos edbpriser, kan man så slutte det til via HDMI?
Har kigget på mange Skærme, men har ikke fundet nogen der har mulighed for DVI, så tænke det måske var fordi man kunne slutte DVI til via HDMI.