03 okt 2026, 09:44
Det lader ikke til, du huskede at pudse dine briller?
Så længe du bliver ved med at sprede falsk og ensporet propaganda, vil jeg blive ved med at kommentere det, så folk kan få ordentlig og saglig information!
Selv er jeg forundret over, du ikke er i stand til at indse, hvad jeg forsøger at få dig til at fatte!
Du har åbenbart glemt, at det samme var tilfældet for år tilbage, men hvor det var omvendt.
Her var det en bruger herinde, der var ligeså ensporet som dig, blot var han Samsung fanboy.
Her reagerede jeg på samme måde, og anbefalede ofte LG OLED i stedet, så morsomt du beskylder mig for at være ambassadør for Samsung, men der er jo lige det med hukommelsen.
Man kan ikke komme udenom, at det er prisen, der er afgørende for de fleste, hvor produkterne er ret sammenlignelige.
OLED fra de forskellige mærker, er alle gode på hver deres måde.
Hvorfor skriver du dette, som om det var et citat?
"uden Samsungs indtog, havde teknologien ikke rykket sig".
IGEN et eksempel på, du hverken forstår eller husker, hvad det er, du har læst!
Jeg skrev dette:
"men siden Samsung gjorde deres entry, har de tvunget LG til at oppe sig, hvor teknologien inden da, ikke havde bevæget sig synderligt."
Hvis de ikke var kommet med MLA, som var dyrt at producere, netop det år hvor Samsung introducerede deres bud på et OLED-TV, ville de være efterladt i støvet med hensyn til billedkvalitet.
Stadig er der mange, der mener, at Samsungs egne paneler er overlegne, men jeg ser det meget som et dødt løb med G-serien fra LG.
"Kan da godt være Samsung er blevet rigtig gode, men hvorfor producerer de så ikke suhd skærme mere.
Man har et standpunkt til man tager et nyt ."
Du har helt ret med hensyn til deres standpunkt, men hvis du havde fulgt lidt med, så kendte du også svaret på hvorfor!
De har simpelthen erkendt, at OLED er den teknologi, der tilbyder den bedste billedkvalitet i øjeblikket, og med den fart kineserne har på, og med statsstøtte til at garantere de kan producere billigere end koreanerne, så de det ganske simpelt ikke længere som rentabelt.
At bruge den kendsgerning, at LG har været længere på markedet med at tilbyde OLED-TV, tror jeg folk vil blæse på.
De prioriterer billedkvaliteten og prisen, hvilket er en fordel for køberne, da det har skabt konkurrence.
"der føres en hetz mod ens kontroversielle indspark"
At du selv kan se, at dine indspark er kontroversielle, lyder lovende for fremtiden!
Hvis det blot var et eksempel for at se prisforskellen, hvorfor skrev du så dette:
"At jeg nævner et C6 til 13.000 kr , er som illustration på , hvor stort prisforskellen kan være , men det kan du selvfølgelig ikke regne ud. ..""
Hukommelsen der svigter igen?
Siden du er er bedøvende ligeglad, om det så er Philips, LG, eller andre mærker f.eks. fra Kina, hvorfor er det så ikke, hvad dine kontroversielle indspark afspejler?