Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hopgreve skrev: 08 sep 2026, 16:22 Jeg har den forrige udgave af ATV 4K , og det normale Pro F1 abb. Men det er jo ikke det der er problemet , det er noget der er opstået for nyligt.
MVH
Er det det med billedet hakker, som er opstået for nyligt?
hopgreve skrev: 07 sep 2026, 17:41 Det er for nyligt , måske inden for ca 2-3 mdr , at man ikke kan se det lille billede når man spoler. Og der har heller ikke været små hak i billedet før. Jeg har kun det alm F1 TV Pro abb , ikke 4K. Det skal jeg have når jeg får købt en ny ATV , den 4K jeg har er ikke den nyeste. Den jeg har kan man ikke se deres 4K på , ved dog ikke om det er rigtigt. Køber 4K Premium til næste år/sæson.
MVH
Så er der blevet tjekket med et ATV.

Det lille billede er forsvundet når man spoler frem eller tilbage!

Og godt nok besværligt på et ATV. Men tænker man nok lige skal lære det at kende
Af hopgreve
AndreasKristianJungemann skrev: 08 sep 2026, 21:44
hopgreve skrev: 08 sep 2026, 16:22 Jeg har den forrige udgave af ATV 4K , og det normale Pro F1 abb. Men det er jo ikke det der er problemet , det er noget der er opstået for nyligt.
MVH
Er det det med billedet hakker, som er opstået for nyligt?
Hej ...Ja , og også at man ikke har et lille billede , så man kan følge med når man spoler , det har der været altid på F1 TV. Vil prøve at se weekendens løb igen på et tidspunkt ,
MVH
Af JornH
I morgen fra kl. 13:25 kører de igen træning
Af JornH
Kan du eller andre se det på F1 TV? Jeg kan ikke logge ind, må se det på TV 3 Sport pt.
Af JornH
Kl. 17 er næste træning…
Af JornH
Jeg kan ikke få F1 TV til at virke eller opdatere den…på ATVen
Af hopgreve
JornH skrev: 11 sep 2026, 13:59 Kan du eller andre se det på F1 TV? Jeg kan ikke logge ind, må se det på TV 3 Sport pt.
Hej , ja der var ingen problemer.
MVH
Af JornH
Jeg måtte slukke ATV boksen helt, nu virker det og ser ud til jeg er logget ind.
Af JornH
Det er med ikke at ramme ind i muren der…
Af hopgreve
Ingen problemer i billede kvaliteten , ingen hak , alt var fint. Underligt med de hak , der var i sidste weekend , håber det også er godt i morgen.
Er dog ikke den store fan af by baner , synes man har bedre overblik på alm baner.
MVH
Hvis de forskellige teams pitstop bliver udført lige i skabet af de 2,3-2,8 sekunder og der ikke er den store ballade på første omgang, hvor hele feltet ligger tæt.

Så slutter de som de starter. Medmindre et team (Ferrari) vælger en eller anden syg dæk strategi.

Men Selv formel 3 havde udfordringer med at overhale hinanden. Og deres biler er mindre og har nemmere ved at følge hinanden tæt.
Af hopgreve
Hele løbet var uden problemer , hak i billedet , eller andre problemer. Så , trods alt meget bedre end sidste løb , som forhåbentlig var en enlig svale.
Selve løbet var dog lidt kedeligt , som forudset , næsten umuligt at overhale. Det er mig en gåde at man laver en ny bane , som man så næsten ikke kan overhale på.
MVH