Log ind med sociale netværk
10 sep 2026, 18:28
Det lille billede er forsvundet når man spoler frem eller tilbage!
Og godt nok besværligt på et ATV. Men tænker man nok lige skal lære det at kende
hopgreve skrev: ↑07 sep 2026, 17:41 Det er for nyligt , måske inden for ca 2-3 mdr , at man ikke kan se det lille billede når man spoler. Og der har heller ikke været små hak i billedet før. Jeg har kun det alm F1 TV Pro abb , ikke 4K. Det skal jeg have når jeg får købt en ny ATV , den 4K jeg har er ikke den nyeste. Den jeg har kan man ikke se deres 4K på , ved dog ikke om det er rigtigt. Køber 4K Premium til næste år/sæson.Så er der blevet tjekket med et ATV.
MVH
Det lille billede er forsvundet når man spoler frem eller tilbage!
Og godt nok besværligt på et ATV. Men tænker man nok lige skal lære det at kende
10 sep 2026, 18:44
MVH
AndreasKristianJungemann skrev: ↑08 sep 2026, 21:44Hej ...Ja , og også at man ikke har et lille billede , så man kan følge med når man spoler , det har der været altid på F1 TV. Vil prøve at se weekendens løb igen på et tidspunkt ,hopgreve skrev: ↑08 sep 2026, 16:22 Jeg har den forrige udgave af ATV 4K , og det normale Pro F1 abb. Men det er jo ikke det der er problemet , det er noget der er opstået for nyligt.Er det det med billedet hakker, som er opstået for nyligt?
MVH
MVH
10 sep 2026, 20:05
I morgen fra kl. 13:25 kører de igen træning
Panasonic OLED TX-48MZ800E, Apple TV, MoreTV, Firetv med Strong media boks. Norlys kunde med vælg 8 og Yousee kunde med Grundpakke.
11 sep 2026, 13:59
Kan du eller andre se det på F1 TV? Jeg kan ikke logge ind, må se det på TV 3 Sport pt.
Panasonic OLED TX-48MZ800E, Apple TV, MoreTV, Firetv med Strong media boks. Norlys kunde med vælg 8 og Yousee kunde med Grundpakke.
11 sep 2026, 14:26
Kl. 17 er næste træning…
11 sep 2026, 15:02
Jeg kan ikke få F1 TV til at virke eller opdatere den…på ATVen
11 sep 2026, 20:57
Jeg måtte slukke ATV boksen helt, nu virker det og ser ud til jeg er logget ind.
12 sep 2026, 12:54
Det er med ikke at ramme ind i muren der…
12 sep 2026, 20:23
Ingen problemer i billede kvaliteten , ingen hak , alt var fint. Underligt med de hak , der var i sidste weekend , håber det også er godt i morgen.
Er dog ikke den store fan af by baner , synes man har bedre overblik på alm baner.
MVH
Er dog ikke den store fan af by baner , synes man har bedre overblik på alm baner.
MVH
12 sep 2026, 21:25
Hvis de forskellige teams pitstop bliver udført lige i skabet af de 2,3-2,8 sekunder og der ikke er den store ballade på første omgang, hvor hele feltet ligger tæt.
Så slutter de som de starter. Medmindre et team (Ferrari) vælger en eller anden syg dæk strategi.
Men Selv formel 3 havde udfordringer med at overhale hinanden. Og deres biler er mindre og har nemmere ved at følge hinanden tæt.
Så slutter de som de starter. Medmindre et team (Ferrari) vælger en eller anden syg dæk strategi.
Men Selv formel 3 havde udfordringer med at overhale hinanden. Og deres biler er mindre og har nemmere ved at følge hinanden tæt.
13 sep 2026, 17:49
Hele løbet var uden problemer , hak i billedet , eller andre problemer. Så , trods alt meget bedre end sidste løb , som forhåbentlig var en enlig svale.
Selve løbet var dog lidt kedeligt , som forudset , næsten umuligt at overhale. Det er mig en gåde at man laver en ny bane , som man så næsten ikke kan overhale på.
MVH
Selve løbet var dog lidt kedeligt , som forudset , næsten umuligt at overhale. Det er mig en gåde at man laver en ny bane , som man så næsten ikke kan overhale på.
MVH
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto