Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zacho
AndyBN skrev:Jeg sammenligner 37" og 42" fordi de har stort set den samme pris...

Dvs. at jeg vil få samme produkt fra tyskland som hvis det var en dansk forhandler der parallelimporterede skærmen.

Så er det da kun logisk i at købe det i tyskland?
Hvis du køber den i tyskland så burde du undersøge om du skal have dig en forsikring på skærmen her i danmark.. Securator.dk eller edbforsikring.dk ... Hvis uheldet er der så er det rart du ikke selv skal fragte den til tyskland for at komme til service.
Af NoNameDesigndk
Securator kan endnu ikke købes til produkter købt andre steder end hos deres samarbejdspartnere.. pt kun LCD.dk , men de ville inden for de næste par måneder gøre dette muligt..

Og i hvert fald med securator forlader fjernsynet ikke DK igen.. ikke når det skal til rep. i hvert fald, for det gør de selv eller på værksteder i DK de arbejder sammen med.. Jeg ved ikke hvordan det forholder sig med edbforsikring, men mon ikke de gør det samme.. en ting man dog lige skal sikre sig er, om de forsikrer "parallelimporterede" produkter.. dette gør securator.
Af Zacho
NoNameDesigndk skrev:Securator kan endnu ikke købes til produkter købt andre steder end hos deres samarbejdspartnere.. pt kun LCD.dk , men de ville inden for de næste par måneder gøre dette muligt..

Og i hvert fald med securator forlader fjernsynet ikke DK igen.. ikke når det skal til rep. i hvert fald, for det gør de selv eller på værksteder i DK de arbejder sammen med.. Jeg ved ikke hvordan det forholder sig med edbforsikring, men mon ikke de gør det samme.. en ting man dog lige skal sikre sig er, om de forsikrer "parallelimporterede" produkter.. dette gør securator.
Det gør edbforsikring også.. Eneste krav er at samme Tv også er på markedet herhjemme når man køber det.
Af lubek
jeg har regnet ud at hvis du skal have det i tyskland med forsikring er der ikke så meget at spare.

TV 869euro
Fragt 80euro

tilsammen 7078kr.

forsikring 1000.

det giver 8000, men du har jo så fuld garanti i 4 år.
Af NoNameDesigndk
lubek skrev:jeg har regnet ud at hvis du skal have det i tyskland med forsikring er der ikke så meget at spare.

TV 869euro
Fragt 80euro

tilsammen 7078kr.

forsikring 1000.

det giver 8000, men du har jo så fuld garanti i 4 år.
Ja og 4 års fuld garanti er jo stadig bedre end 2 års reklamationsret eller hvad netbutikkerne nu tilbyder/skal tilbyde.. men så er det jo om man "tør" købe i Tyskland, eller om man hellere vil købe i Danmark.. men der er vist en del man lige skal tænke over, før man træffer sådan en beslutning.. ;)
Af Valente
Securator kan endnu ikke købes til produkter købt andre steder end hos deres samarbejdspartnere.. pt kun LCD.dk , men de ville inden for de næste par måneder gøre dette muligt..
Det passer ikke. Jeg snakkede med Securator.dk for en lille uges tid siden ang. forsikring af et fjernsyn jeg planlægger at købe fra tyskland. Han undersøgte mulighederne, og ringede derefter tilbage, og gav grønt lys for det..
Af NoNameDesigndk
jeg har også snakket med salgschefen om det.. det er fra ham jeg har den information.. ;) men jeg skulle kontakte ham når jeg skulle købe tv, for så kunne det være vi kunne finde ud af en "bagvej" (som jeg vist selv kaldte det) .. men generelt gør de vist ikke dette endnu, men har planer om meget snart at gøre det..
Af xelo
Securator dækker burn-in - men hvem afgør om et plasma-TV har fået en burn-in-skade??
Af NoNameDesigndk
ring til dem og spørg.. men de kører meget på det med personlig service m.m. , så hvis du har deres forsikring og du mener du har fået burn-in, så kontakt dem, så vil jeg gå ud fra de kommer ud og kigger på det, og hvis de så mener det ikke er burn-in gør de vel bare ikke mere ved det, og hvis du så er uheldig skal du så betale for at teknikeren kom ud og kiggede "uden grund", men jeg er ikke sikker på noget af dette.. bare rent gætteri.. det bedste er som sagt at ringe til dem og spørge ;)
Af andeo
fleggaard havde PX80 til 8000 og jeg købte det. Du har dansk reklamationsret og EUROPÆISK PANASONIC GARANTI
som siger at PANASONIC henter fjernsynet hjemme hos dig ( da det er plasma og skal transporteres på en bestemt måde)

ved dog ikk om fleggaard kører det tilbud endnu
Af AndyBN
Når du bestiller ved fleggaard, får man enten 6 kasser tuburg eller carlsberg hvis du vælger det som tillægsvare :p
Senest rettet af AndyBN 20 maj 2008, 21:58, rettet i alt 1 gang.
Af kasperdall
hehe, de har den under LCD tv istedet for plasma inde på fleggaards hjemmeside :P