Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Andromedia
...ikke hvis du mener at besparelsen er stor nok i forhold til den lidt ringere garantiordning.

Det er jo op til dig at vurdere.... ;)
Af NoNameDesigndk
Andromedia skrev:...ikke hvis du mener at besparelsen er stor nok i forhold til den lidt ringere garantiordning.

Hvilken garanti-forringelse er der da i forhold til køb i DK ?
Af NoNameDesigndk
ca 2000 billigere :O det var da ikke så lidt :s og de leverer til DK?
Det du kunne gøre var at få en Securator forsikring på det fjernsyn. 4 års fuld garanti m.m. til 999.. de henter, gir lånetv, og bringer hvis det skal repereres, og det bliver lavet i DK.. også parallelimporterede tv.. www.securator.dk
en sådan forsikring eller lign, mere end opvejer producenternes garantier.. og så er de som regel meget billige ;)
Brugeravatar
Af Andromedia
NoNameDesigndk skrev:
Andromedia skrev:...ikke hvis du mener at besparelsen er stor nok i forhold til den lidt ringere garantiordning.

Hvilken garanti-forringelse er der da i forhold til køb i DK ?
Panasonic DK afhenter TV'et på adressen.
Har du købt det i Tyskland skal du sende det retur til Tyskland, eller måske ligefrem selv transportere det ned til butikken.

Dermed ikke sagt at det ikke kan betale sig. 2000 kr er mange penge at spare....
Af AndyBN
Ja det er en del penge at spare, men hvad med dansk garanti og alt det vi får her i Danmark?
Af Markussen
Jeg står også og skal have px80. Den besparelse var da alligevel ikke så lidt...
Af NoNameDesigndk
Andromedia skrev:Panasonic DK afhenter TV'et på adressen.
Har du købt det i Tyskland skal du sende det retur til Tyskland, eller måske ligefrem selv transportere det ned til butikken.

Dermed ikke sagt at det ikke kan betale sig. 2000 kr er mange penge at spare....
og du er sikker på det ikke er Panasonic Centre der gør det? som sagt kan en securator forsikring opveje denne mangel i garantien..
Af TYBO
Husk at det er ca. 4000kr at spare i forhold til den danske version de snakker om med den gode service....hvis du køber dem til 8000kr i danmark så er det samme TV som du kan købe i tyskland.
Af Thor-thor
Nu sammenligner du så en 37" og en 42" version??

Bortset fra det ville jeg ALDRIG handle med pixmania (evt medmindre det var usandsynligt billigt og man var sikker på ikke at skulle bruge reklamationretten ( et blylod måske :) ))
Hvorfor: http://www.trustpilot.dk/review/www.pixmania.com samme billede tegner sig på andre hjemmesider/søgninger

Jeg ville handle ved et pana center: eksempelvis www.ppradio.dk
Der kan du købe (via internet) et 42px80 til 9k afhentet, med 30 måneders garanti ved indmeldelse i kundeklub før handel, garanti mod pixelfejl, afhentning ved reklamation.
Af AndyBN
Jeg sammenligner 37" og 42" fordi de har stort set den samme pris...

Dvs. at jeg vil få samme produkt fra tyskland som hvis det var en dansk forhandler der parallelimporterede skærmen.

Så er det da kun logisk i at købe det i tyskland?