Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg synes ikke du har turde at sætte de pauseskærme på :)

Jeg håber bare at de har samlet en god bunke AV nyheder sammen inkl. ATV og en eller anden form for ny opgradering til deres film streaming tjenester kunne også være nice at se.
Men det er jo alt sammen lav sandsynligheds emner.
Alt andet "sædvanlige" synes jeg ikke rigtig jeg ser så meget frem til i år som jeg plejer.
Nærmest ikke et ord om tvOS 27 under præsentationen, men beta frigives i dag. Der kommer måske også noget pressemateriale.

WWDC startede med et billede af Apples enheder, hvor Apple TV var med, men sluttede med et billede uden Apple TV. Det ved jeg ikke helt hvordan skal tolkes, men det virker som om, at de ikke vil tale tvOS 27 før ny hardware er klar. Nu er Siri AI jo præsenteret og det kommer til efteråret.
Ja det var noget mærkeligt noget. Jeg blev pludselig i tvivl om jeg havde glemt om de havde præsenterede OS systemerne eller ej.

Men sindsyg der blev sagt NOW mange gange. Jeg hader det ord lige NU.

Du må lige kontakte Tim og høre om de har glemt tvOS27....og pauseskærmene.
På dette slide fremgår et par nyheder:
- Faster AirPlay connections to Apple TV and HomePod
- Smart downloads on Apple TV
- Redesigned Podcasts app for tvOS
- Support for 4K camera recordings in the Home app
- More responsive Control Center in tvOS
- AppleCare coverage details in Settings in tvOS
- Improved game controller settings (også Apple TV?)

Andetsteds blev nævnt:
- Faster app launches (må også gælde Apple TV?)
- Faster Apple Music playback start (må også gælde Apple TV?)
Vedhæftede filer
Screenshotwwdc26.jpg
Screenshotwwdc26.jpg (897.25 KiB) Vist 73 gange
Rasmus Larsen skrev: 08 jun 2026, 21:41 Der er endelig support for High-Res Lossless.

Artikel med de foreløbige fund: Apple præsenterer tvOS 27 med fokus på hastighed
tvOS 27 er kompatibel med Apple TV HD og alle tre varianter af Apple TV 4K, ifølge Apples udviklerportal.

Jeg er ikke klar over, hvorfor der florerer information om det modsatte. Vi er ved at dobbelttjekke med Apple.
Vedhæftede filer
tvos27compatibility.jpg
tvos27compatibility.jpg (16.35 KiB) Vist 55 gange
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141