Log ind med sociale netværk
07 jun 2026, 07:15
Jeg synes ikke du har turde at sætte de pauseskærme på 
Jeg håber bare at de har samlet en god bunke AV nyheder sammen inkl. ATV og en eller anden form for ny opgradering til deres film streaming tjenester kunne også være nice at se.
Men det er jo alt sammen lav sandsynligheds emner.
Alt andet "sædvanlige" synes jeg ikke rigtig jeg ser så meget frem til i år som jeg plejer.
Jeg håber bare at de har samlet en god bunke AV nyheder sammen inkl. ATV og en eller anden form for ny opgradering til deres film streaming tjenester kunne også være nice at se.
Men det er jo alt sammen lav sandsynligheds emner.
Alt andet "sædvanlige" synes jeg ikke rigtig jeg ser så meget frem til i år som jeg plejer.
08 jun 2026, 09:18
Hvis det var mit bingokort ville pauseskærme helt klart være på. Nyt tema: Sasquatch spottet i naturen.
Jeg har også opdatering af Pixelmator Pro og Sneaky Sasquatch på mit fiktive bingokort.
Jeg har også opdatering af Pixelmator Pro og Sneaky Sasquatch på mit fiktive bingokort.
08 jun 2026, 09:46
Rasmus.... jeg tror du er den eneste der ikke har glemt de pauseskærme. Selv Apple har glemt dem 
08 jun 2026, 20:23
Nærmest ikke et ord om tvOS 27 under præsentationen, men beta frigives i dag. Der kommer måske også noget pressemateriale.
WWDC startede med et billede af Apples enheder, hvor Apple TV var med, men sluttede med et billede uden Apple TV. Det ved jeg ikke helt hvordan skal tolkes, men det virker som om, at de ikke vil tale tvOS 27 før ny hardware er klar. Nu er Siri AI jo præsenteret og det kommer til efteråret.
WWDC startede med et billede af Apples enheder, hvor Apple TV var med, men sluttede med et billede uden Apple TV. Det ved jeg ikke helt hvordan skal tolkes, men det virker som om, at de ikke vil tale tvOS 27 før ny hardware er klar. Nu er Siri AI jo præsenteret og det kommer til efteråret.
08 jun 2026, 20:30
Også ekstremt begrænset scenetid til watchOS, iPadOS og visionOS 27. Det var et noget anderledes format end tidligere år, synes jeg, med nærmest al fokus på Apple Intelligence og Siri AI.
08 jun 2026, 20:34
Ja det var noget mærkeligt noget. Jeg blev pludselig i tvivl om jeg havde glemt om de havde præsenterede OS systemerne eller ej.
Men sindsyg der blev sagt NOW mange gange. Jeg hader det ord lige NU.
Du må lige kontakte Tim og høre om de har glemt tvOS27....og pauseskærmene.
Men sindsyg der blev sagt NOW mange gange. Jeg hader det ord lige NU.
Du må lige kontakte Tim og høre om de har glemt tvOS27....og pauseskærmene.
08 jun 2026, 20:48
Screenshotwwdc26.jpg (897.25 KiB) Vist 74 gange
På dette slide fremgår et par nyheder:
- Faster AirPlay connections to Apple TV and HomePod
- Smart downloads on Apple TV
- Redesigned Podcasts app for tvOS
- Support for 4K camera recordings in the Home app
- More responsive Control Center in tvOS
- AppleCare coverage details in Settings in tvOS
- Improved game controller settings (også Apple TV?)
Andetsteds blev nævnt:
- Faster app launches (må også gælde Apple TV?)
- Faster Apple Music playback start (må også gælde Apple TV?)
- Faster AirPlay connections to Apple TV and HomePod
- Smart downloads on Apple TV
- Redesigned Podcasts app for tvOS
- Support for 4K camera recordings in the Home app
- More responsive Control Center in tvOS
- AppleCare coverage details in Settings in tvOS
- Improved game controller settings (også Apple TV?)
Andetsteds blev nævnt:
- Faster app launches (må også gælde Apple TV?)
- Faster Apple Music playback start (må også gælde Apple TV?)
Vedhæftede filer
08 jun 2026, 21:00
nå men der dukker jo nok noget mere op snart.
Selvom mine forventninger var lave til denne omgang, blev jeg skuffet over at det ikke blev som det plejede.
Jeg drikker mig fuld og går i seng.
Selvom mine forventninger var lave til denne omgang, blev jeg skuffet over at det ikke blev som det plejede.
Jeg drikker mig fuld og går i seng.
08 jun 2026, 21:41
tvos27_22_small.jpg (27.42 KiB) Vist 66 gange
Der er endelig support for High-Res Lossless.
Artikel med de foreløbige fund: Apple præsenterer tvOS 27 med fokus på hastighed
Artikel med de foreløbige fund: Apple præsenterer tvOS 27 med fokus på hastighed
Vedhæftede filer
08 jun 2026, 22:05
tvos27_3_large.jpg (273.75 KiB) Vist 63 gange
Den redesignede Podcasts app i tvOS 27 har også sektioner for Apple TV, Apple Music mv.
Appen byder på både lyd- og video-podcasts.
Appen byder på både lyd- og video-podcasts.
Vedhæftede filer
08 jun 2026, 22:22
Jeg er ikke klar over, hvorfor der florerer information om det modsatte. Vi er ved at dobbelttjekke med Apple.
tvos27compatibility.jpg (16.35 KiB) Vist 56 gange
Rasmus Larsen skrev: ↑08 jun 2026, 21:41 Der er endelig support for High-Res Lossless.tvOS 27 er kompatibel med Apple TV HD og alle tre varianter af Apple TV 4K, ifølge Apples udviklerportal.
Jeg er ikke klar over, hvorfor der florerer information om det modsatte. Vi er ved at dobbelttjekke med Apple.
Vedhæftede filer
08 jun 2026, 23:16
Det AI er noget bras… ved ikke heller hvad det lossness er for noget
Panasonic OLED TX-48MZ800E, Apple TV, MoreTV, Norlys kunde med fuldpakke og Yousee kunde med Grundpakke.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto