Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af G80
Tabula Rasa skrev: 14 apr 2026, 07:48
Rasmus Larsen skrev: 13 apr 2026, 14:06
Rasmus Larsen skrev: 20 feb 2026, 06:22 Fight Club udkommer i 4K på både VOD og UHD Blu-ray den 12. maj, ifølge Disney. De nævner dog ikke, om datoen kun gælder USA eller globalt. Vi må holde øje i maj.
Den tyske UHD Blu-ray kommer den 29. maj, så den digitale udgave online kommer nok i perioden 12-29. maj.
Er dags dato nu at finde i 4K med DV på Itunes/Apple tv store (4k upgrade date var d. 13/4 ifølge cheapcharts).
Hvordan kan det både være dags dato og i går. Eller er det bare for at narre fjenden :p
Brugeravatar
Af elcom
Rasmus Larsen skrev: 14 apr 2026, 11:16 Er filmen blevet opgraderet til 4K DV hos dem af jer, som allerede havde købt den?
Hej Rasmus

Jeg kan bekræfte at eksisterende HD itunes køb af Fight Club er blevet opgraderet til 4K DV.
Af G80
Jeg synes ellers der gik rygter om at Project Hail Mary kom stream allerede her 28. april, men de har vist forlænget biografen. Jeg er ikke super god til at undersøge film sladder.
Men nu ved man intet eller hva?

won't be streaming "anytime soon" because "this is a movie that needs to be seen on the big screen."

op i nummeren med det der "Need big screen". Det hedder vel biffen har tilbudt "Big $$$".
Håber biografen var mættet af første omgang, så biffen får nada ud af denne omgang. Så kan biffen lære at de ikke skal udsætte min stream.
Af Denner
Torben Rasmussen skrev: 23 mar 2018, 07:56
Pede8000 skrev:Købte lige Pacific Rim, og er lidt skuffet over at den er 16:9 og dermed tilskåret.. ØV!
Det ville klæde Apple at oplyse at en film ikke er i originalt format.
Meget mærkeligt at de ikke skriver hvilket format der benyttes. :(

Den er ellers rent demo materiale, på billedesiden.

99,- kr
Min BD-version er da også 16:9.
Filmen er oprindeligt skudt/vist i 1.85 : 1, men desværre er alle eksisterende versioner til hjemmevideo markedet omformateret en lille smule til 1.78 : 1.
Hvorvidt der så er tale om at billedet er åbnet lidt op til 1.78 : 1 eller der er croppet en smule i siderne for at fylde 1.78 : 1 formatet ud, det er jeg i tvivl om :s
Af CSP
Fight Club tilbage til kun at være HD i den danske shop! Stadig i 4K Dolby Vision på den amerikanske.
Gad vide om det er en Nordisk Film har rettigheder til og derfor ikke skal være mulig at få i den bedste kvalitet i Danmark, som med utallige andre titler!
Af Pelle
CSP skrev: 20 apr 2026, 16:43 Fight Club tilbage til kun at være HD i den danske shop! Stadig i 4K Dolby Vision på den amerikanske.
Gad vide om det er en Nordisk Film har rettigheder til og derfor ikke skal være mulig at få i den bedste kvalitet i Danmark, som med utallige andre titler!
Ser nu ud til at være nedgraderet i hele verden. Gætter på, den røg ud for tidligt.

Men hvad er det for en konspirationsteori om Nordisk Film?
Af CSP
Marty Supreme er seneste titel i rækken. En film med fantastisk lyd - bare ikke i Danmark, hvor vi får den uden Atmos!
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95