Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg havde faktisk regnet med flere. Jeg tror det var DR, der ved lanceringen af tvOS fortalte mig, at de forventede op mod en halv million husstande med Apple TV. Det er så tilsyneladende ikke sket.

Jeg tror, at hvis man piller de gamle Chromecast ud af Google-puljen, så vil Apple TV og Google TV ligge mere lige.

Ideelt set burde 'Apps i fladskærme' også have været brudt ud på hvert fald LG webOS og Samsung Tizen, men i praksis er der nok ikke mange, der ved, at de bruger webOS eller Tizen. Jeg møder i det virkelige liv en del Samsung-ejere, som tror, at deres TV-skærm kører Android (for det gør deres Samsung smartphone jo).

Det kunne være interessant at få at vide, hvad streamingtjenester som DRTV, TV 2 Play og Viaplay ser i deres tal.
Rasmus Larsen skrev: 20 mar 2026, 09:45 Naiera: Er det denne her? Jeg tror stadig der kører noget A/B test på den. Jeg ser den ikke endnu.

Ja, det er den klamme stodder. Jeg brugte US Netflix i aftes, fordi DK Netflix i forgårs kørte virkelig dårligt for mig. I aftes gad jeg ikke fedte rundt med dét, hvis det stadig skulle være et problem, så jeg så afsnittet af Virgin River på den amerikanske igen.
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135