Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Der kan da måske godt være plads til en lille ATV boks i dag ved 16 tiden.
Hvad mangle der?
Macbook Neo
Budget iPad
Mac Studio
Mac Mini
iMac
ATV
Homepods
Måske Nye ting vi ikke ved noget om

Men jeg håber selv at ATV ikke bare bliver presset ind. Jeg håber at der kommer et specielt event omkring kun Home baseret ting Altså ATV, nyt lyd, nye teknologier og funktioner og andre nye dimser + noget nyt omkring filmstreaming kunne også være rart.

Med de nye lanceringer virker da ikke som om at Apple er påvirket af ram krisen. Tværtimod fastholder de samme pris og hæver standard lagerplads. Og hørt en fugl synge om at spec opgraderinger også bliver billigere end det plejer. Men det kan man se kl. 15.15 på hjemmeside når de nye ting bliver tilgængelige til forudbestilling om det nu er rigtigt.
Apple kommer ikke med en ny Apple TV i dag, og nu må du snart stoppe med at sprede falske rygter, tak!
Der kommer først en ny Apple TV, når den er klar til at understøtte DV2 og måske venter de endda til de også er klar til at understøtte det på indholdssiden med deres eget indhold...
Slap af...
Er du stadig sur over at jeg skrev "så kom den" :D

og så vil jeg gerne opfordrer dig til at lære at Når man skriver sådan noget som du skriver med DV2, hvilket ikke er første gang, er det ret vigtigt at man lige giver udtryk for at du gætter. Hvilket er helt ok at du gør.
Men det er bare så man skelner mellem hvad Du tror og hvad vi faktisk ved.
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132