Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
I dag havde jeg et større problem radioen vil ikke starte op, men efter lang tid fik jeg musikken igang ved at opdatere den, men virkede kun kort, resatte modemet uden det hjalp…

Radiomanden hvis du læser her, kan de Google TV Streamere ikke slukkes? Virker ikke med min remote.

Jeg må til tider tage strøm stikket ud, for at få tvet igang, der bare bliver med sort skærm…
Af JornH
Jeg har nu slukket den hel og bruger min Nokia mediaboks jeg stadig har…
Brugeravatar
Af Radiomanden
JornH skrev: 25 jan 2026, 21:19 I dag havde jeg et større problem radioen vil ikke starte op, men efter lang tid fik jeg musikken igang ved at opdatere den, men virkede kun kort, resatte modemet uden det hjalp…

Radiomanden hvis du læser her, kan de Google TV Streamere ikke slukkes? Virker ikke med min remote.

Jeg må til tider tage strøm stikket ud, for at få tvet igang, der bare bliver med sort skærm…
Har ikke problemer med at bruge den, når TVet tændes så tænder den og når TV slukkes ja så slukker den.
Af JornH
Men jeg har brug for at slukke den uden TVet også slukkes…

Men min radio virker igen…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så skal den jo bare bruges uden CEC er aktiveret, så kan den tændes/slukkes uden at TVet også gør det..