Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Så må det være sådan, der er ikke planlagt udskiftning.
Jeg har månedligt abonnement fra før overtagelsen, altså til nu 84,50 om måneden, og det har 4K.
Jeg vil mene at det er, hvad der svarer til standard abonnementet i dag.

Da de introducerede premium abonnementet med 4K, der kunne man vælge at blive på standard til samme pris (evt. med 50% livstidsrabat) og blive nedgraderet i kvalitet, eller skifte til premium 4K til en højere pris og fortsætte med sin livstidsrabat.
Heys HBO watchers :)

Nogen der tilfældigvis har et indblik i hvornår filmen “The Legend of Ochi” rammer HBO i DK?
Er efterhånden et par måneder siden at den landede på HBO i udlandet (iøvrigt den samme dato listet her på Flatpanels’ steeamingkalender. Ved godt den kalender er jævnfør HBO’s egen metadata, men dén metadata er, som de fleste givetvis har bidt mærke i, ret konsekvent forkert, når det gælder film). Og det er desværre ikke lykkedes mig at søge mig til info på en dansk release date.
The Legend of Ochi er ikke i vores Streaming-kalender. Bare lige for at præcisere: Vi henter ikke vores information om premierer på HBO Max fra deres metadata. Vi henter det fra HBO Max' bekræftede udgivelsesplan for Danmark.

Men nej, vi kender desværre ikke datoen. Den er ikke på planen for december og januar fra HBO Max Danmark.
Rasmus Larsen skrev: 05 dec 2025, 08:10 The Legend of Ochi er ikke i vores Streaming-kalender. Bare lige for at præcisere: Vi henter ikke vores information om premierer på HBO Max fra deres metadata. Vi henter det fra HBO Max' bekræftede udgivelsesplan for Danmark.

Men nej, vi kender desværre ikke datoen. Den er ikke på planen for december og januar fra HBO Max Danmark.
Oh, sorry, my bad. Either way though, så er deres officielle udgivelsesplan ret ofte fejlbehæftet - dog heldigvis mestendels på den måde, at filmpuljer ofte kan streames, før den pågældende dato :D

Legend of Ochi figurerede netop i en pulje af film, for et par måneder eller tre tilbage (i tvivl om det var september eller august) - den stod ikke som seperat film. Jeg husker det dels fordi, jeg er en ivrig bruger (og fan!) af jeres streaming-kalender…hehe. Og dels fordi jeg har set frem til filmen i lang tid og blev ret psyched, da jeg så den dukke op her :D

Og ja! Det er altså ret vildt at (eller hvis) det lykkes Netflix. Tror virkelig det kommer til at få nogle strukturelle konsekvenser.
Billede
Tabula Rasa skrev: 05 dec 2025, 07:25 Heys HBO watchers :)

Nogen der tilfældigvis har et indblik i hvornår filmen “The Legend of Ochi” rammer HBO i DK?
Det er ikke sikkert, at HBO har rettighederne til den i Danmark.

Den kan ses på Filmstriben.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20