Rasmus Larsen skrev: ↑05 dec 2025, 08:10
The Legend of Ochi er ikke i vores Streaming-kalender. Bare lige for at præcisere: Vi henter ikke vores information om premierer på HBO Max fra deres metadata. Vi henter det fra HBO Max' bekræftede udgivelsesplan for Danmark.
Men nej, vi kender desværre ikke datoen. Den er ikke på planen for december og januar fra HBO Max Danmark.
Oh, sorry, my bad. Either way though, så er deres officielle udgivelsesplan ret ofte fejlbehæftet - dog heldigvis mestendels på den måde, at filmpuljer ofte kan streames, før den pågældende dato
Legend of Ochi figurerede netop i en pulje af film, for et par måneder eller tre tilbage (i tvivl om det var september eller august) - den stod ikke som seperat film. Jeg husker det dels fordi, jeg er en ivrig bruger (og fan!) af jeres streaming-kalender…hehe. Og dels fordi jeg har set frem til filmen i lang tid og blev ret psyched, da jeg så den dukke op her
Og ja! Det er altså ret vildt at (eller hvis) det lykkes Netflix. Tror virkelig det kommer til at få nogle strukturelle konsekvenser.