Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
Ja, det har jeg. Systemet kommer jo først til sin ret, når der skal ses film/serier eller games ved realistisk lydstyrke, her kan TVets højttalere naturligvis ikke følge med, men til en hverdagsaften foran TVet med almindeligt TV-kiggeri, der synes jeg faktisk, lyden følger fint med...
Af Tabula Rasa
@Supergris:
Kidding aside, damn, det er nice. Og er iøvrigt enig i, at tv-højtalere til regulært chill tv kiggeri ofte er fint - endda kan være at foretrække, når der skal være lidt ro på :)

@Spoxy:
True. Trådsstarter nævnte dog selv at webos virkede lidt sløvt. Og eftersom trådsstarter hertil også kan have behov for at bruge det, synes det mere hjælpsomt også lige at få givet videre, at det faktisk kan udbedres, skulle det ønskes.

@666:
Lad os vide hvordan du ender med at synes om det - håber du ender med at synes det er fedt!

Gik selv fra et gammelt 42”, da jeg skiftede - og brugte inden da ret lang tid på at undersøge frem og tilbage, hvad jeg egentlig skulle anskaffe mig af model og størrelse. Da jeg så endelig skiftede var jeg helt blown away - graden af forbedring og oplevelse var så stor (og jeg skiftede ‘kun’ fra 42 til 65”), at det efterfølgende næææsten virkede fjollet, at jeg havde brugt så meget tid på at læse op på og kigge modeller inden…hehe…