28 nov 2025, 16:19
Kirling skrev: ↑28 nov 2025, 15:28
henrik.yde skrev: ↑28 nov 2025, 14:25
Ja, jeg ved godt hvad jeg ville vælge når nu priserne er ens. Hvis man ønsker billedkvalitet fra øverste hylde, så kommer man ikke uden om OLED. Burn-in er stort set elimineret på de nyeste modeller, så jeg synes ikke der er grund til at være nervøs over det.
er du sikker på det er blevet så godt? har lige snakket med en fra lyd og billede og han mener stadig det er et problem på dem..
lad os nu sige den står på tv2 en hel dag (Som det gør tit hos mig) eller der bliver gamet en hel dag så er der jo ting på skærmen der ikke bevæger sig som tv2 logo osv. der siger han der er stor risiko for burn-in især over tid ?
Som der skrives risikoen for det er ikke som det har være før, der er pixel Shift og når det slukkes kører det pixelrens.
Derudover så køber man ikke et OLED TV som bare kører som baggrund, det købes på grund af billedkvaliteten. Til baggrundsstøj bruger man et billigt LED TV.
Panasonic 55Z80A, Klipsch Flexus CORE 200, Panasonic DMP-BD84EG-K, JBL Authentics 500, Tangent Ampster BT II, Technics SL 1210 MK2 med Ortofon Concorde, Technics SL PG 390, Google TV Streamer.