Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
The Rig på Prime.
Af JornH
Jeg har ikke set en serie siden Sjakalen sluttede, mon der kommer en ny season?
Brugeravatar
Af Naiera
Ja.
Brugeravatar
Af Radiomanden
De ratings ser jeg ikke så meget på.
Af OleA
Down Cemetery Road på Apple TV.
Baseret på bog af Mick Herron (Forfatteren til Slow Horses bøgerne).
Lidt i samme stil som Slow Horses med Emma Thompson i hovedrolle som privatdetektiv.
Af Tabula Rasa
Har gemt seneste sæson af Slow Horses - ser jeg sgu frem til. Oldman er golden i den. Selvom det er tid siden, glemmer jeg aldrig: “… I've got other things I could do tonight…. I've got a really massive shit brewin'. I could sit and read a book and birth that beauty." Måden han leverer den slags monologer og dialoger er uovertruffen!

Lige set Last Samurai Standing færdig i dag - og ellers igang med The Last Frontier, begge virkelig nice og kan anbefales.

Er man til anime, så jeg for et par uger tilbage hhv. Lazarus og Pluto. Begge rigtig nice, specielt Pluto bør man ikke misse hvis til anime.

(Har gemt seneste sæson af Foundation….en af de vildeste scifi-worldbuilding serier til dato…glæder mig SÅ meget!)

Nogle der kan anbefale nogle fede animationsserier (ikke anime)? Castlevania, Blue Eyed Samurai, Arcane, Vox Machina blandt favoritter. Så tager meget gerne imod bud, jeg måske ikke kender :)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14