lkodk skrev: ↑08 nov 2025, 18:44
Efter jeg har opgraderet til tvOS 26.1 (fra 26) er jeg begyndt at have besynderlige problemer med DRTV og TV2 Play
Problemet er følgende:
Når jeg går ind på en live kanal, og swiper ned til info, så fryser afspilleren.
Dvs programmet kører videre, men navigation er umulig, og gui’en bliver stående på skærmen.
Det eneste jeg kan bruge er hjem knappen for at lukke app’en ned.
Prøver jeg at hoppe ind i den igen, så crasher den og starter igen.
Det besynderlige er, at i DRTV appen sker det kun på DR2, og i TV2Play appen sker det kun på Comedy og Guld kanalerne.
Jeg har naturligvis prøvet at genstarte ATV og reinstallere apps’ne.
Inden jeg fejlmelder begge steder vil jeg lige høreom der er andre der oplever lignende?
Radiomanden behøver ikke svare.
Jeg bruger ikke selv DR og TV2. Men har lige installeret og testet DR, dog på ATV HD, fordi jeg ikke lige har adgang til 4K nu. Live kanaler uden login.
Men det besyndelige sker også her. Ikke kun på DR2 men alle kanaler i DR App. Hele App er ****. Og det er ikke kun din specifikke beskrivelse af scenarie. Appen og afspilleren opfører sig generelt ustabil på forskellige navigering og loading af billeder. Brugbart hvis man ikke piller for meget, men ikke uden skavanker.
Tv2 play kræver betaling eller login hvilket jeg ikke gider at teste.
Ellers oplever ingen problemer med de ting jeg selv bruger som feks Apple TV app og youtube.