Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Maestroelite
Samsung 65" S90D (QD-OLED) til 9.999,- hos Samsung selv, samt 4.000 i "trade up" (Byt dit gamle TV), så prisen ender på 5.999,- med levering samt de tager som sagt det gamle med, gælder også beskadigede produkter ifølge deres side.

Jeg har ikke fulgt så meget med de senere år, men da mit LG65CX er begyndt at have standby power problemer er jeg begyndt at følge lidt med igen.
Er ovenstående ikke et exceptionelt godt tilbud?

PS: Man skulle efter sigende kunne skrive under tilbudsjagten uden en Disqus eller anden konto, men det lader ikke til at jeg kan, derfor denne tråd istedet.
Af LarsCJ
Jeg har lige bestilt det hos Samsung - rigtig god pris, jeg ikke ville have opdaget uden nyhedsbrevet fra Flatpanels og det faste indslag med Tilbudsjagten. Så tak for det.

Jeg returnerer et 55" Samsung KS7005 købt i 2016 for 9.500 kr. for at få rabatten. Det har sunget på sidste vers i et par år nu (fejl på bagbelysning), så jeg havde eller forsvoret at det ikke skulle være Samsung igen.

Men kan det her holde 6 år, så er prisen jo nogenlunde den samme som det gamle på årsbasis. Plus større skærmareal og bedre billede :)
Af G80
de fik vel kolde fødder...
4.888 kr for 55" S90D er vel også den laveste pris man har set på OLED.
Jeg mener LG C kom ned på 4.700 på et tidspunkt men det var 42".
Af SClements
Det lyder som et virkelig stærkt tilbud, især når de også tager dit gamle tv med – selv hvis det er defekt! S90D har fået gode anmeldelser, og 5.999 kr for en 65" QD-OLED er svært at matche, selv på tilbudsdage. Hvis du leder efter et nyt tv og gerne vil holde dig på OLED, synes jeg bestemt det er værd at slå til, især med den byttebonus.
Af RigVader
SClements skrev: 10 okt 2025, 14:36 Det lyder som et virkelig stærkt tilbud, især når de også tager dit gamle tv med – selv hvis det er defekt! S90D har fået gode anmeldelser, og 5.999 kr for en 65" QD-OLED er svært at matche, selv på tilbudsdage. Hvis du leder efter et nyt tv og gerne vil holde dig på OLED, synes jeg bestemt det er værd at slå til, især med den byttebonus.
OBS. Det er over en måned siden indbytningsprisen faldt til 599 og kort efter forsvandt muligheden for at købe 65” helt fra Samsung selv.
Af VILLAFOREVER
Har selv 55 S90D
Godt nok ikke QD OLED, men wow det er et lækkert tv.

Billedet er fænomenalt..
Gamer, ser fodbold og en masse film.