02 sep 2025, 05:58

Det er ikke bare Disney+ det er også TV2Play og DTRV. Er der nogen der har forsøgt sig med at aktivere Siri på TV2Play. Eller hvad med at navigere på DRTV-appen. Prøv at navigere til en kategori, f.eks. dokumentar, tryk ind på et emne og gå tilbage.
Det er VILDT at det har været sådan i mere end et år. Særligt når jeg har påpeget det overfor dem i mere end et år.

Rasmus Larsen skrev: ↑01 sep 2025, 14:41Disney+ er ikke gået i udu … de er bare pisseligeglad med deres kunder. Det er noget vi kommer til at vende os til.JornH skrev: ↑01 sep 2025, 14:39Jeg har også indsat linket i tråden om Disney+ problemerne.Rasmus Larsen skrev: ↑01 sep 2025, 11:02 Problemerne med Disney+ appen er efterhånden omfattende og har stået på i et stykke tid. Derfor har jeg skrevet om det i en artikel.Når du har indsat Linket her, er det fordi det virker ringest på Apple TV? Jeg bruger kun mit Google TV til at se Disney+, men kan ikke se problemet, men nu er jeg ikke inde i det tekniske og ser kun fodbold…
Disney+ appen er gået i udu
Jeg indsatte det her i tråden fordi der var debat om problemet et par sider tilbage.
Det er ikke bare Disney+ det er også TV2Play og DTRV. Er der nogen der har forsøgt sig med at aktivere Siri på TV2Play. Eller hvad med at navigere på DRTV-appen. Prøv at navigere til en kategori, f.eks. dokumentar, tryk ind på et emne og gå tilbage.
Det er VILDT at det har været sådan i mere end et år. Særligt når jeg har påpeget det overfor dem i mere end et år.